bila internet sudah tidak mampu lagi memuaskan nafsu anda



last week, ketika masih tidak merasai nikmat internet, hari-hari saya merungut busan dan hari-hari merengek mahukan internet. masa 1st day dapat memang macam orang jakun, tidur pukul 2 pagi(terasa macam dok utp) sehingga membiarkan suami tertido disebelah. selepas 2, 3 hari, internet sudah tidak lagi memberi keserokan, tv juga sudah tidak lagi meghiburkan(kecuali kul 630 petang di tv3)

jadi hari ini saya mahu
MEMBUNUH semut.


dengan menggunakan ubat semut ini, yang dibeli oleh en. suami di pasar malam berdekatan.




rumah saya sangat banyak serangga sekarang, mungkin serangga ini tahu tuan rumah ni kebusanan, dan dia masuk nak memeriahkan keadaan

bukti kebusanan: cubaan bermain dengan kumbang

mak mertua saya mencadangkan saya menanam pokok bunga untuk mengurangkan level kebusanan, tetapi saya tiada perasaan keatas sepohon pokok bunga. kerana die hanya cantik tetapi tidak boleh dimakan. mungkin saya akan menanam jugak, tapi tanam serai, kunyit, halia, dan bahan-bahan masakan yang lain.(pandai tak saya berjimat En. suami?) hehe


tulah..ade degree tanak keje( kata seseorang)..uwaaaa..bukan tanakkkk!!!(jerit hati)

You Might Also Like

0 comments