hari itu episode 2

gambar dari photographer sudah siap, tapi ade di kelantan. kami belum melihat nya lagi. mertua saya kurang menyukai hasilnya. kite tunggu dan tengok sajalah nanti.di sini saya sajikan beberapa ketul yang saya amik dari fotopage beliau.



hanya gambar baju merah.mungkin buruk gamba baju putih saya. hehe.nanti dapat cd saya upload gamba baju puteh ye..

photographer ni saya suka sebab die suke beri arahan..dan cakap cantik ke tak. tapi yang saya paling tak tahan adalah beliau sangat suka memaksa, menyuruh dan mengarah saya buat muka manja. aduyai..mak tak reti..saya ni orang yang berjiwa halus tapi bermuka gangster. mana mungkin mau membuat muka manja

saya juga sangat suka gamba kawan-kawan saya(kemere sima, chuna, dan hazi). sungguh maveles. dan sima sangat membantu menjadi bidan terjun di hari akad nikah. melihat gamba kahwen membuatkan saya rasa hepi. saya kelihatan sangat hepi dan orang dikeliling saya juga nampak sangat hepi..ouhh..rase nak kawen lagi..tapi gambarnya didalam latop en. suami. nanti-nanti lah upload

video kahwen mak saudara encik suami yang buat. belum siap lagi. tapi ade lah clip-clip pendek yang belum di edit. sangat kelakar. tapi suara zek dan raja sangat kuat dalam semua video..macam-macam bunyi dieorang ni buat kat belakang kemere.

sayang sungguh adegan saya menolak encik suami tiada dalam video..sori ye kamu.tindakan diluar kawalan.

You Might Also Like

5 comments

  1. huhu..tapi kalau upload pon seronot jugek..

    memang sangat banyak gamba aku pon.huhu

    ReplyDelete
  2. hahah dah kau yg kawen, of kos la limelite to u...
    i dont know whether its google fault or its originally like that, the picture mcm agak dull...
    saper ek photog dier?

    ReplyDelete
  3. raje, i geddit me, but you? youre the most soft spoken person aku pernah jumper.
    HARHARHAR.

    dok sabo nk tgk video ituuuuu

    ReplyDelete
  4. kerel: entoh ler..lan name nye..tapi gamba die biase2 jer..

    z:meh2 datang kl tgk..lalala

    ReplyDelete
  5. lain betul muka husband farah skarang dengan kahwin ni, yg ni nampak kuruss hehee

    ReplyDelete