pinggan besau

assalamualaikum rakan-rakan,

hari ni nama saya rafidah aziz. =D

pernah tak baca kat mana-mana tips diet kalau nak diet kene makan dalam pinggan yang saiz kecik. baru kita rasa kite makan sikit.

tips tu memang betul!

hari ni i pergi lunch dengan zac lagi. kami makan kat kedai yang saya tak tahu nama apa. tapi kat kuantan lah yang pastinya =p

specialnya tempat ni adalah pinggan dia sangat besar. saya boleh nampak kebesaran dia dari tempat parking. dah la warna kuning

saya amik kuah siput sedut masak lemak, tapi tak amik siput, pastu ambik paru dua keping(paru tu dihiris besar dari biasa) pastu amik sesenduk daging. rasa macam sikit(ni la padahnya pinggan besau), i amik lagi sesenduk. pastu amik sayur lemak. (jangan cakap pasal kalori disini.kah kah)

muke jakun macam tak pernah makan nasi dalam pinggan

tanya dia kenape dia pakai pas pelawat dan kenapa nama saya rafidah harini

tadi i berusaha tak tido, tapi tertido jugak 2 jam pagi, 2 jam petang. bangun masa maghrib. aish. enggak bagus.enggak bagus. esok tak nak dok dalam bilik.

kesimpulannya, pinggan besau boleh menjurus kepada pinggang besau jugek.hehe

You Might Also Like

0 comments