semalam

semalam saya keluar jumpe customer yang paling jauh yang saya ada. eh.tipu lah.paling jauh adalah kelantan.

lepas timbang hasut customer makan.tanpa rasa besalah. =p

tengok lah si buruk rupa di bawah ni. sape soh dia tido tak ingat dunia. sampai mata sepet pipi tembam. sampai dia kelihatan besar dari suaminya. -_-"


kata seseorang, 'kalau *tuuut* memang ko meroyan'

kenapa kita berdua bermata hanis zalikha?haha.bajet sungguh

saya belajar perkataan baru semalam.kap pung kap. sesuai disebut kalau nak mencarut =D

babai kuantan. kerteh, kita jumpa 6 aribulan! saya vote for awana~

You Might Also Like

1 comments

  1. puan coachhh....
    abes la saya...
    di rumah ni macam sgt besar dan berat dugaan...
    so far duk umh 2 hari...
    dapat shake for bfast aje...
    cane niiii.....

    ReplyDelete