cakk!

Photobucket
cak aaaa!!

ade orang rindu saya tak? seminggu lebih dok kampung adalah sangat best. ummi cakap boleh dia menenagkan fikiran melarikan diri jauh dari kesibukan kota. eceyyceyyhh. iyolah tukan. padahal memenuhkan perut selagi mata terbukak makan nasi 3 kali sehari makanan breakfast wajib nasi kerabu. nyumnyummmm. eh? ummi je nyumm..saya sama jer makan makanan ummi masak, cuma nasi saya ummi dah tak blend. saya dah makan macam orang besar. ummi masakkan saya sup hari-hari.

saya ade skill baru. saya dah boleh berdiri tak pegang kerusi dah.tapi 10 saat jer. ummi cakap ok le teww. nanti belajar step kaki sikit-sikit. sekarang saya tengah bangga ngan skill berdiri saya. asyik nak berdiri jer. prektis.

oklah. maryam ngan ummi banyak kerja ni. maryam nak mandi, makan, pastu nak tolong ummi kemas rumah. daa~

You Might Also Like

7 comments

  1. tulah..untie zaila ingat ummie g luar negaro doh senyap jah..hahaha

    ReplyDelete
  2. balik kampung adalah benda paling best..

    wow maryam, ada skill baru. happynya muka dia

    ReplyDelete
  3. balik kg.memang kerjanya makan jer...
    pagi nasi kerabu, tengahri nasi berlauk, malam??...malam makan macam2.

    ReplyDelete
  4. leganya dapat tgk si comel maryam ni semula. hehehe.

    ReplyDelete
  5. ingat ko senyap pi jalan oberseas

    ReplyDelete
  6. maryam susut sket badan..tu dah dpt kaki lagik susut badan tu...:)

    ReplyDelete
  7. yup betul maryam nampak susut skit, tapi still cute

    ReplyDelete