hey kamu..

hari ni baru sedar dah 3bulan kite lebih kahwen.maknenye both of us dah lupe 3rd month anniversary sabtu lepas nampak nye. mase 1st month saya yang lupa, 2nd kita sama-sama ingat. and 3rd sama-sama lupa.bagus la tuh.



sabtu lepas kite buat sedikit makan-makan untuk celebrate bithday kamu. sangat sibuk sampai terlupa.tapi bagus kalau dua-dua terlupa. so tak la rasa bersalah kan.



berbalik kepada umur berkahwinan yang 'sudah' menjangkau 3 bulan, adalah masih tidak sesuai untuk kamu berubah tau? masih terlalu awal.



so kalau kamu terpaksa kelaut adalah wajib kamu mengemail khabar berita kamu seperti zaman bercintan cintun. kamu tidak sepatut nya senyap.



adalah wajib juga bagi kamu mereply email walaupon tidak lah perlu sehebat macam zaman bercinta dulu. dimana kamau mereply email sangat cepat macam chatting.tidak perlu. cuma sila reply email yang di hantar.



juga adalah perlu kamu menghantar email good morning kepada isteri kamu ini, seperti mana zaman bercinta jika henfon sudah tidak boleh menjadi medium perhubungan kita. kerana email kamu itu boleh mengembalikan semangat isteri kamu ini yang langsung tidak mendengar khabar suaminya.





sekian sahaja daripada isteri kamu yang marah menunggu kamu online dari semalam.



kamu ingat dengan mengforward email 'betul ke suami berperut boroi lebih bahagia?' boleh buat saya bahagia?

You Might Also Like

0 comments