pengintai sensitif


saya adalah stalker. banyak blog yang saya baca saya xkenal pon tuan blog.tapi suke bace dan mula la buat analisa sendiri.




adalah salah satu mangsa intaian saya. sejak zaman saya sibuk buat preparation untuk kawen.sebab die punya tema kahwin juga merah putih dan nama die jugak farah.


die kahwin beberapa bulan awal dari saya, selepas kawen die mengambil masa beberapa bulan untuk pregnant.saya rase mase tu die dah sedikit pressure sebab kawan yang kahwin sama dengan die dah pregnant(analisa sendiri la ni).tapi die sangat sabar saya rase. mase die buat check-up untuk pregnant, mak dan mak mertua die temankan.dan mereka sangat hepi. dah 9 minggu, dan sekarang miscarriage.


mungkin tiada rezeki lagi. tapi saya sangat sedih..sebab saya juga 9 minggu sekarang. saya tidak boleh bayangkan kalau berlaku kepada saya. bila baca blog die, semangat nak jaga baby ni semakin meningkat, rasa dah takut nak skip makan ubat dan vitamin, dan jaga makan.


pregnancy diaries:


alhamdulillah, sepanjang pregnant my baby tak banyak songeh. sampai kadang-kadang mama die lupa die tengah pregnant. tapi sebab baby nak mama die sedar yang die pregnant, ade la jugak die bagi mama die sakit belakang (sekarang macam hari-hari saket) dan kencing memang setiap sejam. berat pon naik macam di pam-pam.perut juge dah semakin naek. walaupon mama die konfius perut naek sebab lemak or sebab baby.
pasal makan dan bau-bauan, baby memang tak memilih. macam mama die, belasah semua. jangan ikut perangai papa ye baby, makan memilih nanti susah nak hidup.


ok.cukuplah tu. belakang menycuk-nyucuk dan mata mengantuk.diakhiri dengan gamba mood honeymoon di saat perasan selim melim.

hei..kawen sangat best..boleh upload gamba macam diatas tanpa menimbulkan berita hangat!

You Might Also Like

3 comments

  1. tak sangka saya ada stalker :)


    jaga kandungan awak baik2 ya farah, jgn lasak2..nice to know u anyway :)

    ReplyDelete
  2. huhu..suke ayt last kamu itu...
    ye...mmg perasan dr awal...kwn2 yg da kawen akn ckp kawen mmg best..so..sy juge nk kawen cepat2..tp bonda n ayahanda masih tak merestuinye lagiii....huaaaa....:(

    ReplyDelete
  3. huhuhu..ira, mag dulu mase xgrad nok kawen mok xwi gop..sebab tu la abih belaja je kawen laluh~

    ReplyDelete