2nd check up dengan Dr. Seri

assalamualaikum..hehe. baik tak saya. dedi saya yang ajar. tapi mami tak pernah buat pon. eh. lupa nak perkenalkan diri. saya baby f. hari ni mami suruh saya cakap. sebab mami malu. pagi tadi mami emo lebih. tapi sekarang mami dah ok.

kesian dedi jadi mangsa kalo mami emo. erm. mami kata orang pregnant memang emosi lebih. hehe. mami suka guna alasan ni. naseb baik mami cepat sejuk. mami cakap sesape yang terasa dengan entry tadi mami mintak maaf. salah mami sebab mami emo.

dah. dah. entry ni pasal saya. bukan pasal mami.

ni saya. cute tak saya? hehe. walaupon tak clear sangat tapi dah boleh tahu saya cute kan.

(saya mewarisi sifat perasan dari mami saya)

dalam gambar ni kalau tengok hidung macam tak tinggi sangat kan? hehe. mami cakap kat dedi, saya mesti ikut mami. sebab kalo ikut dedi hidung tinggi. eh. bukan hidung tinggi sombong tu. hidung dedi saya mancung.

pastu dedi cakap kalo saya keluar hidung ikut mami daddy nak picit hari-hari biar mancung. apelah dedi ni. sakit la. lagi pon cute ape hidung macam mami. hidung mami ni harta turun temurun family belah mami. hehe

ni diameter kepala saya. kepala saya masih besar. huhu.

yang lain-lain kat bawah tu saya tak tahu lah ape. doc ade cakap hari tu. tapi mami saya lupa. tapi yang bagusnya, kalau ikut mesin ni, umur saya betul-betul 15 minggu ++. doctor cakap saya sihat. kembali on track. yeay. saya nak sihat dan kuat. saya tak nak mami risau pasal saya



masa mami dan dedi datang intai saya saya excited sangat dieorang tengok saya. saya saja nak eksyen ngan mami and dedi tunjuk bakat saya. saya boleh jadi peninju yang baik. sapa buli mami saya nanti saya tumbuk.

pastu dedi cakap dedi rasa saya lelaki. sebab bertinju. haha. kelakar la dedi ni. saya tak tahu lah dedi saya laki ke perempuan. nanti next check-up boleh tahu lah kut.

ni mami saya lepas jumpa doc. makin besar paper bag ubat mami. dr. seri bagi ubat sama jer. tapi dr. daniel tambah ubat. sebab mami tak sihat sangat. mungkin sebab pindah rumah habuk banyak.ni mami masa 3 bulan dan hampir 4 bulan. saya pon ade kat situ. nampak tak? erm. tak nampak mungkin sebab lemak mami tebal sangat. mami, diet plis~ tapi jangan diet sangat. nanti kesian saya tak cukup zat.

mami suruh dedi tengok gambar ni. suruh tengok perbezaan. dedi tak nampak ape-ape perbezaan pon. ape la dedi ni.

mami cakap perut saiz sama je kut. haha. cuma sekarang makin mengeras. pastu breast mami macam makin besar. bagus. bagus. mami produce la susu banyak-banyak. saya nak bf. hehe. demand tak saya?

huhuhu. sampai disini dulu la ye. mami saya banyak kerja nak buat. nanti kalau ade rezeki kita jumpa lagi yer.

babai. assalamualaikum.

You Might Also Like

13 comments

  1. awwwww :)

    harap sumernya baik2 for u farah..

    ReplyDelete
  2. ala mami takyah diet..nanti lepas kuar baby mami diet balik..rugi..masa baby dlm perut la mami makan apa saja..eh mami nanti sure bersalin prince court kan......

    ReplyDelete
  3. baby f, mamai dah tombam! eheheheheh :)

    membesar dgn sihat tau! :)

    ReplyDelete
  4. mami mana leh diet..mami kena membesar bagai johan ;)

    ReplyDelete
  5. da nampak da kecomelan baby f! :)


    baby, jangan nakal2 tau kat dalam tu. ;)

    ReplyDelete
  6. alolo....comel!!!dah nampak bentuk yek..

    ReplyDelete
  7. kiut nye awak. mami awak punye perut lagi kiut. :D

    ReplyDelete
  8. alala comellah! suke3x..baby f, selalu la mintak dr mami, baby online ye..suke auntie ^_^...tersenyum2 sumbing ni..hehe..

    take care cayang dlm tuu..=P

    ReplyDelete
  9. aah awak sgt cute...selamat membesarkan diri n membulatkan perut mami awak hehehe

    ReplyDelete
  10. Hi baby. Dok dalam baik2 tau. Dan kena rajin ngaji.

    ReplyDelete
  11. wah dah nampak dah peyot farah...
    comey...

    ReplyDelete
  12. perut dah besar, tapi paling ketara yang atas perut tu!hehe..

    ReplyDelete