cerita dinner

lama nye rasa tak masak dengan penuh kasih sayang. haha. kalau emo, masak pon malas. makan jer ape yang ado. suami terpaksa redha jer lah. hehe

semalam try masak telur bistik. lebih kurang telur bungkus je lah resepi dia. cuma dalam telur dadar tu letak daging cincang. dan saya saja-saje gedik tambah lada sulah. sedap bau dia mase goreng telur dadar tu. bau macam goreng daging burger.


telur bistik

paprik sotong

baru-baru ni beli daun limau purut kat giant. tak tahu ape masalah daun limau ni, tak bau daun limau purut sangat pon. letak banyak-banyak baru ade bau. daun muda kut. isk.

baby kailan goreng ikan masin

suka sayur ni sebab rangup krup-krap-krup-krap. goreng lagi banyak dari tu sebenarnya. tapi sementara tunggu husband balik kerja semalam sudah berjaya merantah sayur itu separuh. hehe

tu jer dinner. eh. ni dah kira rajin lah ni berjaya masak 2 lauk satu sayur. hehe. biasa satu lauk satu sayur jer. haha. dasar femalas

You Might Also Like

8 comments

  1. nyum2x..kasi terliur jer..menarik masakan ni..byk bhn2...herm..akak pun tak pernh beli daun limau purut kt giant, muda lah tu, tak berbau!

    ReplyDelete
  2. yum yum sedapnya. aku kalo malas buat bistik je..senang. semua aku campakkan..hahaha!

    ReplyDelete
  3. mmg menarik presentation mung niiiiiiii..sdp nyoo

    ReplyDelete
  4. yummy...saya pun suka kailan ikan masin..cuma jarag masak sayur sbb husband x mkn sayur..

    ReplyDelete
  5. mak terliur mok!! hehehehe :p kailan ikan masin ngan paprik sotong sangat menduga perut ok!

    ReplyDelete
  6. arrggghhh!! sungguh menggiurkan! mana i nak cari tu semua kat sini! damn!

    ReplyDelete
  7. aku mmg x boleh masuk blog ko ni farah,,,kena perut kenyang baru berani jengah blog ni! kalau x aku sakit hati...wakakaka...

    ReplyDelete
  8. Kenapa rupa baby kailan tak serupa ngan mak kailan? ker itu baby sayuran lain?? haha

    ReplyDelete