blog bosan

i banyak sangat benda nak cerita.

banyak gambar nak di tempek.

tapi kalau jiwa tak tenang tak boleh nak merapu disini.

nanti ade orang terasa then makin parah

kamu semua update lah blog banyak-banyak sikit. nak pegi baca tenang kan pikiran.

kalo ade something yang kita tak puas hati tapi kita tak boleh luahkan ape kita nak buat?

macam ni luah mati mak. ditelan mati bapak. kemam aku yang mati.

kak ena, pinjam ayat boleh?

jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti.... (ngan titik-titik sekali farah pinjam ok?)

tapi impossible sangat kau nak jadi aku. so kau tak akan mengerti.

saya rasa saya perlahan-lahan mati.

hati saya perlahan-lahan membeku.

lama-lama saya jadi perempuan tak de perasaan

plastik tak de jiwa.

yang hidup sebab nak orang gembira

aku?

jumpa lagi bila mood dah ok.

You Might Also Like

7 comments

  1. addusss..mood apa yg mengganggu farah ni..ohho...takpe2 tenangkan fikiran dl eh..nnti dah ok smbg n3..huhu..sedih je bunyinyer tuh!

    ReplyDelete
  2. aku pun ngah tak mood. ntah apa2 aku taip :D

    ReplyDelete
  3. ibu mengandung mmg cam tue... sekejap jer. pastu nanti dha ok... kawal emosi.. nanti baby pun tak suka tau...

    ReplyDelete
  4. betul2 if emosi x stabil...better x yah menulis blog..takut tersalah type nnt..take ur time

    ReplyDelete
  5. take yr time bil mood dah ok nnti boleh blog balik k..
    :)

    ReplyDelete
  6. buleh buleh.. sila guna.. itu ayat jibam.. bukan ayat akak.. ekeke..

    ReplyDelete