menghitung hari

menghitung hari detik demi detik
masa kunanti apa kan ada
jalan cerita kisah yang panjang
menghitung hari

padamkan saja kobar asmaramu
cinta putih itu takkan ada
yang aku minta tulus hatimu
bukan puitis

pergi saja, cintamu pergi
bilang saja pada semua
biar semua tahu adanya
diriku kini sendiri


*jiwang mode on*

jiwang sokmo!

saya dalam mode menghitung hari. typical me, suka mengharap dengan harapan palsu. eh. not palsu yet. tapi tak confirm. ngehehe

walaupon husband balik entah bila tapi i buat kepercayaan palsu dia balik hujung bulan ni. kalau tak balik frust. -___-"

CNY ni meriah la rumah. pok we balik, along and helmi balik, mi balik, walaupon abe cik pergi kem.

dan..dan..dan..dengki ngan along sebab abang helmi ade ngan dia

husband saya?

saya nak husband saya. pulangkan husband saya!

You Might Also Like

3 comments

  1. follow you dear...

    sabar eh mengira detik=))

    ReplyDelete
  2. sabar farah.. mu nye hubby mesti rindu gok.. mesti punya keinginan yang tinggi pelok Maryam! =D

    ReplyDelete
  3. pulangkan.. terus nyanyi lagu misha omar...sabar ye..

    ReplyDelete