Restoran Wong Solo

memandangkan along saya akan berfamily dengan orang berketurunan jawa, dia nak belajar makan makanan jawa.haha..ok, tipu..bukan sebab tu.. sebab sambal ayam penyet dia pedas jadi along saya ajak saya makan di situ.. lagipon saya tak pernah makan ayam penyet.

kedai ni kat bandar baru wangi. sangat ramai orang makan masa lunch. siap kene book lagi.

ni makanan along, set ayam penyet. sambal dia boleh tahan pedas.

ni makanan yang saya makan. set embal sapi. ade terung bolado. tauhu ngan tempe goreng. kicap dan sambal dia yang sangat sedap.

kak wini yang sporting makan ayam bakar. ayam bakar kat sini femes.memang sedap.

kak indah dan along dengan ayam penyet mereka.

uh.uh..makanan yang kami try ni memang sedap lah. saya makan sampai tak sedar nasi dah habis.sambal pon terbaek. siap amik sambal kak wini lagi. memang kene dengan selera i. pedas manis. laen kali tak nak makan yang set. try yang laen..

walaupon makan ni minggu lepas, tapi masih lagi terasa kesedapan. tapi en. suami mesti tak suka sebab nasi dia melekat macam pulut.

You Might Also Like

4 comments