setahun..hanya sekali~

(sila nyanyi ikut melodi lagu raya)

esok adalah hari khamis.16 julai 2009. birthday saya! hoyyeaahh~
happy sangat kah saya? gumbira tetap gembira kerana seperti tajuk diatas(setahun hanya sekali). tapi sedikit sedih kerana:

1)berjauhan dengan en.suami! aiyyo, ni first time nak celebrate birthday sama-sama. dulu-dulu masa bercinta jauh susah nak jumpa. dah kawen pon masih ade halangan.

2)en. suami yang super manis buat surprise, konon nya mahu celebrate birthday saya di langkawi. tiketnya sudah di beli. terpaksa di kensel rancangan itu. kuciwa sungguh.

itu je yang tak best nya.meh kita listkan benda yang best. untuk menggumbirakan hati sendiri.

1) esok ibunda dan ayahanda datang sini. tentunya dengan syahir sekali..uhh..tak sabar sungguh nak tunggu petang esok.

2) macam tau-tau esok birthday saya, ibumertuaku suruh berehat sehari makan ubat malam ni. dia bagi kebenaran makan durian. hehe. dari petang sampai malam saya dah telan dua bijik durian. hidup biar sedap~

3) esok hari kamis, jadi lusa hari jumaat. masa untuk pulang ke pangkuan en.suami.

4) en.suami asyik wish birthday dari petang tadi. (senang je nak buat saya happy kan =P~)

5) di kurniakan kesihatan yang sihat walafiat. belom sampai kl otak dah merancang-rancang mauk berjalan-jalan membeli benda yang di hajati.

wish list a.k.a hint untuk yang berkenaan

1)sebagai student utp yang sejati dan normal. internet adalah sangat penting dalam kehidupan seharian. apa gunanya ada broadband tanpa latop? latop kesayangan saya sudah jahanam kerana kesilapan sendiri. saya masih mahu membaiki latop itu kalau cost pembaik pulih kurang dari seratus. kalau lebih, mauk latop baru! yang murah. yang cantik.yang kecik.yang kita tengok dalam paper itu hari.*wink*wink*

2)saya nak kemre macam kerel...(buat muka kesian sambil air liur meleh-leleh)

waduh-waduh..dua barang di atas, saya dapat salah satu pon takpe. tapi kalau la dapat dua-dua, saya doakan si pemberi mencurah-curah rezekinya kelak..allah selamat kan kamu~ hehe

3) untuk terapi diri dan hadiah untuk diri sendiri. mahu membeli kasut yang dilihat kat midvalley hari tuh. masa keluar dengan lin dan aisha masih pregnant. hasrat terpaksa di matikan kerana fikir lagi lapan bulan selepas itu baru boleh pakai. sedikit tinggi. tidak sesuai untuk wanita mengandung.nanti balik kl, mau terus beli..tak kira..tak kira..



tiga saja..tak banyak~

You Might Also Like

8 comments

  1. happy bday in advance magh..:)
    esok2 jenguk la blog i...
    ade bnda..:)
    after 11am tau..

    ReplyDelete
  2. I know they wanna come and separate us but they can't do us nothin
    Your the one I want and I'm a continue lovin
    Cause your considered wifey and I'm considered husband
    And I'm a always be there for you
    And either way you look at it I ain't goin no where from my muffin
    Cause she gonna hold it down, cant no body tell her nothin
    You got the kind of love that always make up after fussin
    And that's what gets me closer to you


    happy bday utk puan farah

    ReplyDelete
  3. boleh bagi hubby (i think kau bg hubby la kan sape lg, lol ;p) wishlist cmtuh je dowh...

    haha fuck jealous!!!

    ReplyDelete
  4. ira:okeh.set.kul 11.01 saya menjengah blog kamu

    ReplyDelete
  5. raja: wish xsemestinya jadi kenyaan.hahaha

    ReplyDelete
  6. anon di kenali: terima kasih di atas kemanisan kamu.

    ReplyDelete
  7. magh happy birthday.
    i slept early
    tuh yg wish lambat sket
    heheheh

    ReplyDelete