study lah sangat mode

hai semua~

ehem-ehem..saya bersiaran dari rumah saya. bandar seri putra, bangi. sangat banyak cerita yang ingin dikongsi bersama.

-pulang ke kampung halaman
-adik yag kelakar
-kakak yang sudah dirisik
-si gemuk yang semakin berpantang semakin naek beratnya
-program diet yang sedang diusahakan

tapi saya dilarang berblog.membaca blog. mengintai hidup orang laen sampai 8/8/09 oleh en. suami.(nanti saya qada lepas ni ye) ini saya curi-curi update dikala dia sudah tidur.hehe.

kepada diri sendiri, kamu akan mendapat tulah kalau derhaka kepada suami.

kepada rakan-rakan, doakan kejayaan rakan mu yang sudah bosan menganggur

kepada hazirah, sori lah wiken haritu balik kampung.

kepada en. suami.saya janji ni last entry

*setady lah sangat mode on* aiyayayayai~~!

You Might Also Like

0 comments