terima kasih suami

tamparan ini mula-mula macam sangat berat. saya tak sure boleh bangun semula. hilang keyakinan diri. hilang kegembiraan.

tak sangka, dalam masa 5 hari saya dah pulih fizikal (luaran la) dan mental. semuanya atas bantuan family dan kawan-kawan.

dan juga suami tersayang. mesti la kan. walaupon saya tahu. tamparan itu kamu rasa same hebat, ataupon mungkin lebih. kehilangan zuriat, isteri saket, dan penat kene kerje lebih ;p

lepas buat DnC, perut sangat cramp, macam kene hiris dengan pisau. saya menangis masa tu. tak tahan saket. tapi masa tu macam kurang waras sedar sepenuhnya. kiss suami dan usapan di kepala (walaupon saket di perut) dapat mengurangkan saket.


chef yang gagah lagi seksi.hehe

ni menu saya malam ni. my lovely en. suami yang masakkan

habes!!sedap tau~

kepada en. suami. terima kasih di atas sokongan dan bertahan dengan emo-an. nanti kamu saket saye jage kamu ye. lagi dua bulan kita buat anak laen ek.nanti ade la rezeki laen ek

You Might Also Like

4 comments

  1. bahagia sungguh kamu sudah punya suami...=)
    get well soon magh....

    ReplyDelete
  2. pewit..
    abg ja tuh
    kamu jahat magh.
    ahahah..
    sowi xsempat nk jumpe arituh

    ReplyDelete
  3. huhu..xpe.aku saje je cakap kat seme orang.nak suroh seme orang berdoa.doa pon dah cukup.hehe
    hahaha.bukan senang nak tgk chef tu beraksi!

    ReplyDelete