husband saya setia orangnya=p

mereka dah bersama 15 tahun dah

saya ngan husband tak sampai 2 tahun pon lagi bersama

tapi walaupon tak sampai 2 tahun, die tahu husband saya sayang saya lebih =p

sebab tu lah masa awal-awal saya bekerja sama ngan dia, dia sabotaj saya. 2-3 helai jugak tudung kegemaran jadi mangsa dia. cait!

tapi masa tu kami belum serasi. lama-lama bila dah serasi saya pon tumpang sayang dia sekali. walaupon dia dah tua. tapi dia best dan masih gigih berbakti.

Photobucket
pink lama. pink baru.

yang kat depan tuh iron baru. yang kat belakang tuh iron lama. iron lama tuh jenama NASIONAL lagi u! mana nak cari jenama tuh sekarang sudah berganti jenama lain dah.

husband guna iron tuh sejak dari form 1. masa mula-mula masuk MRSM..masuk U, masuk rumah sewe masa zaman bujang, masuk rumah sewa zaman dah beristeri, dah ade rumah sendiri sekarang pon masih berbakti lagi. hebat. hebat. 15 tahun sudah!

sampai last last week, betul-betul pada hari gaji masuk (pandai dia nak rosak pon pilih hari) masa i tengah iron baju kerja husband tiba-tiba lampu tak nyala and tak panas. konon-konon ingat fius yang rosak, tukar fius segala tetap sama. maka tamatlah riwayat iron yang berbakti 15 tahun dekat husband. memang dah masa nya dah kut. dah masuk category barang antik dah. ngehehe

so, selamat datang ke dalam keluarga kami iron baru. kita tengok berapa puluh tahun pulak iron baru nak berjasa. tapi husband cakap kalo barang i jaga tak tahan lama. huhuhu. kita akan tengok! anda-anda jadi saksi.

You Might Also Like

2 comments

  1. heheh...mmg right timing die nak rosak..die leh cium bau duit kot..heheh

    ReplyDelete
  2. lama tu sampai 15 tahun tahan..tapi brg elektrik skang ni paling lama pun sampai 6,7 thun jer pastu dah kena cari baru

    ReplyDelete