along bertuneng

*di atas pemintaan ramai saya dahulukan cerita along* (hazirah je sebenarnya)

ari tu saya tak bertuney. tak dapat merasa ade tuneng.hoho. tapi enggak mengapa. sudah ada suami~ hehe

kalau ikut family saya yang tidak beradat malas nak mengikut adat ni, mahu saja terus dinikahkan. tidak perlu bertunag segala. perabih boreh. tapi di sebab kan bakal abang ipar saya orang johor, maka bertunenglah mereka.

tapi idok la berpelamin segala. sebab ianya berlaku di dalam family kami. sederhana sajor. tetamu yang datang adalah family-family sajor.

masak pon family-family sajor. siap i pon masak satu hidangan kecik tau. di panggil 'masak tocu'.
selalu tengok awoh buat, tapi ni first time buat sendiri. hidangan yang paling cepat habis tau~! (sila biarkan tuan blog perasan di blognya sendiri)


sedikit gamba di hari berkenaan. mau banyak sila ke facebook tuan empunya diri. (masih belum di upload rasanya)kepada along yang mengharap gamba santek di upload, sila berhenti mengaharap. saya rasa kandid adalah terbaek (abang helmey asyik lap peluh bukti hari bi panas giler)

setelah bertukar

hantaran pihak perampuan, 9 berbalas 9..boleh ke? seperti yang ditekankan di atas, kami malas nak ikut adat. =p

hantaran dari pihak lelaki

bukti suami isteri bekerja keras. tambahan lagi si isteri yang berminyak-minyak mukanya. boleh diperah buat menumis

inilah saya yang sebenar. monster makan

salam aidilfitri dari tuan blog, selamat puasa 6 dan puasa ganti pulek di kl. dan kepada diri sendiri selamat menyambung kembali program shake yang telah ditinggalkan 2 minggu.

You Might Also Like

4 comments

  1. hahha coach pon kantoi shake 2 mgu ~
    lol ~ kaman2 ~
    resuem2 ~
    nnt tak anggun ~

    ReplyDelete
  2. dulu saya bertunang pun 9 balas 9..lantak!!hehe

    ReplyDelete
  3. yeahh...jom shake kembali...
    tahniah buat along kamu...:)

    ReplyDelete
  4. kerel:coach juga manusia biasa..kah kah kah

    farah: itu la pasal..lantakkan saja!

    ira:terasa kelemakan kegelewakan

    ReplyDelete