friendster

kesian kat friendster semua orang sekarang ni kan. saya percaya semua terabai. semua berpaling tadah kat facebook. tibe-tibe terasa nak bukak balik. agak terkejut kerana masih ada orang active friendster. dieorang ni takde facebook ke? ke active semua bende yang die ade. hebat!

macam kat facebook, dari zaman friendster lagi malas nak update gamba. kat blog terlebih rajen la pulak. adelah beberapa ketul yang menarik.

ni masa 2nd year kut. perhatikan kechubbyan i

i dengan nyamuk kesayangan

zaman jahiliah?

naek cameron.cari saya =p

pastu ni zaman habes intern. sebab masa intern berat 54, balik utp dah gemuk balik. berat masa ni dalam 58 kut. pastu bila final sem 60++ balik. -_-" mcm yoyo!

#kelate tampat saya dan en.suami bertemu.

jogging aktiviti harian saya

gambar ni kerel yang amik. tapi masa tu die takde kemre lagi. guna kemre bali kalau tak silap

ni masa zaman kegemilangan habes. berat 54.

masa berintern, walaupon masa intern banyak buat kerja technician tapi sangat semangat nak jadi engineer. sekarang?

sekian dari saya yang bosan

You Might Also Like

4 comments

  1. giler lama dah tak bukak friendster. tapi memang sume orang dah hijrah ke facebook kan. tapi kalu dua2 pun slalu update memang kagum ah..hehehe

    ReplyDelete
  2. samalah..i sampai dah terlupa password friendster..hihi..dah guna facebook around 1 1/2 year..bayangkan..

    ReplyDelete
  3. frenster & facebook
    dua-dua kte layan gitu2 je =) malas

    ReplyDelete
  4. tak suke bukak friendster bila da ade facebook..chehh..ayat tak sedaq diri..kikiki

    ReplyDelete