terima kasih suami

suami saya tak pernah merungut pasal pengembangan atau pengecutan yang berlaku pada diri saya. tapi i lah yang akan selalu meroyan bila badan menggemuk. dan semestinya lah dia yang kene dengar and lihat i meroyan. takkan nak pergi meroyan kat laki orang lain pulak.

masa study dulu, bila dah nak dekat-dekat tarikh kahwin i meroyan bila diet and jogging badan tak turun-turun. tapi bila makan badan naik bagaikan juara. so i mengamuk nak makan ubat kurus. dia tak bagi. dia bagi website herbalife soh baca. and siap offer belikan lagi. heheh. i love you very strong lah!

now musim mengembang kembai lagi. herbalife memang ambik but kali ni i rase penurunan sedikit slow tak macam zaman anak-anak dara dulu. eceh. memanglah. ko dah mak dara.

total berat yang dah turun sekarang adalah 13 kg. and setelah sebulan dia stagnant sekarang turun lagi beberapa ratus gram. sangat frust... sebab nya i ade 11 kg lagi berat nak kene buang. deng deng deng!


benci stagnant phase. kene berusaha kuat lagi turunkan berat. so i ingat nak bersenam. dia dowloadkan jillian michaels punya workout sebab sekarang nak pergi gym memang sedikit susah. tapi sampai sekarang tak bukak pon lagi video tuh. kah kah kah

dan ditambah lagi ubat kurus yang memang berkesan kat bawah ni






bila kita stress kita makan cokelat.

bila kita makan cokelat kite gemuk.

bila kita gemuk kite stress.

bila kita stress kita makan cokelat lagi.

ngehehe

sape kate coklat menggemukkan? yes. coklat mungkin tak menggemukkan. gula dalam coklat tu menggemukkan.

tapi dia mendamaikan kan?

suka coklat ni sampai sayang nak makan

yes suami. terima kasih kerana belikan saya banyak-banyak cokelat dan downloadkan video workout. macam tau-tau jer saya tengah stress dan saya perlukan cokelat. cokelat and workout. hurmm...saya pilih untuk mengadap cokelat dulu. bila saya menyesal saya bukak itu video yer sayang.

love u


You Might Also Like

4 comments

  1. hehehehe....izah pun asik dok tertangguh je nak work out. nak diet? heeehhhhhh...cannot maaaa..makanan itu indaaaaaaahhhh.. :D

    syurgaaaa woo dapat makan nihh :D

    ReplyDelete
  2. Kalau taknak nyesal, cepat2 courier cokelat tu untuk Azra. Tapi Azra takleh makan cokelat jadi mak dia kena turun padang membantu mana yang patut. Ngehehehe.

    ReplyDelete
  3. coklat mmg x dpt dipisahkan..sedap

    ReplyDelete