tag

Day 2 : lu langsi lu mati

kek el ni kawe meme lejeng

eh. ni pon bukan favourite movie jugak. hanya movie yang latest yang ditonton. tu pon bukan kat muvie mahupon astrofirst. kat youtube sahaja. hahaha. sangatlah menyokong industri filem malaysia=p

komen untuk cerita ni? bengong giler cerita ni. hahaha. sangat lah sinis. filem TDDMKA ni. tapi kalau aku bayar tiket untuk cerita ni aku rase aku bakar panggung. (orang kelantan kan suka bakar-bakar ni) heheh. rasa tak berbaloi. aku spend masa depan lappy tengah-tengah malam dengan husband pon aku rase buang mase. baik romen. eh

ok. sejujur-jujurnya aku tak suka tengok movie. sebab tu lah aku takde favourite movie pon. movie aku tengok kat mpvie rasenye tak sampai 10 pon. 5 pon entah sampai entah tidak. tapi kalau aku tengok movie, tak kira tengok kat panggung or tengok kat lappy jer, aku tak akan ingat cerita, aku ingat keadaan aku sekeliling tengok movie jer.

contohnye cerita adnan sempit. (aku ingat cerita ni sebab astro mainkan cerita ni 20 kali), yang aku ingat pasal cerita ni adalah macamana sengal nye aku tak paham lawak-lawak dia. husband gelak baru aku rase kelakar.

then ade satu movie aku tengok kat alamanda. aku tak ingat pon cerita ape and sape pelakon dia. tapi aku teringat aku hampir-hampir orgasm tengok hero sampai kawan-kawan cakap," magh ingat abe ja kat rumah"

pastu ade ceita hantu yang kiteorang tengok kat hostel bermai-ramai. i ingat macammana kiteorang menjerit and berpeluk ramai-ramai. tapi i tak ingat cerita ape. hahah

so kesimpulannye i memang tak suka tengok movie. hahah. ampun kan saya.

You Might Also Like

2 comments

  1. ooh citer tu, seb baik tak tgk kt panggung..sungguh2 tak berbaloi..ntah apa2 je citernye..huu~

    kak eina tgk half je, tak minat nak tgk full..en hubby yg beli VCD cetak rom.... heehee,,,

    ReplyDelete
  2. hehe cte kt alamanda tu ugly truth msagh.. n cte yg tepik2 iza tutup muke raje tu shutter hehe

    ReplyDelete