andai ku tahu-ramli sarip



bagi aku ramli sarip nyanyi lagi menyentuh hati dan perasaan berbanding ungu nyanyi. mungkin sebab suara tua serak-serak basah. suara macam betulbetul menyesal dan bertaubat. huhu. tersentuh jugak jiwa sensitif i mula-mula dengar. syahdu. syahdu.

layan~

Lirik Andai Ku Tahu - Ramli Sarip (Ost Filem 2 Alam)

Andai ku tahu….
Bila tiba ajalku…
Ku akan memohon tuhan tolong panjangkan umurku…

Andai ku tahu…
Bila tiba masaku…
Ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…

Andai ku tahu…
Malaikatmu kan menjemputku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…

Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…
Aku manusia yang takut neraka…
Namun aku juga tak layak disurga…T_T


Bila ku tahu….
Bilakan tiba ajalku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…
Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…

You Might Also Like

8 comments

  1. yup...i mula2 cam xbape suka ramli sarip nyanyi tp bila dok hari2 husband pasang jd cam best plak dgr dia nyanyi! syahdu je!

    ReplyDelete
  2. citer 2 alam ni berkisarkan apa ya?

    oh. kite pon suka suara atok ramli sarip! hehehe~

    ReplyDelete
  3. best tu memang best. tapikan nape malaysia suka amik lagu indon? kitanya komposer mana? huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. fuh, terasa betul dia nyanyi. tegak vulu roma! best!

    ReplyDelete
  5. tak pernah dgr lagi..ni farah attached video ke?..takde lak kuar pape..putih bersih jer..herm..

    ReplyDelete
  6. bait2 lagu tu sgt mendalam

    ReplyDelete
  7. 1st time dengar lak lagu ni yang.

    P/S: entry tudung tu i link dkt u ya!

    cheers!

    ReplyDelete
  8. masa memula lagu ni keluar hari2 dengar kat pc kat opis..best sangat sayu jerr

    ReplyDelete