tak jadi balik~

sape nak tiket balik kelantan 30/05?haha.


saya suka naik train. sebab hati lagi tenang dari naik bas walaupon memakan masa lebih dari 12 jam. tapi takpe. saya suka amik tempat tido. boleh tido dengan selesa sepanjang malam nanti bila siang tengok-tengok dah sampai. so tak terasa sangat pon 13 jam tuh

saya nak balik kelantan sorang-sorang. balik awal seminggu dari suami. memandangkan train adalah public transportation termudah so suruh la suami amik tiket train.

tapi banyak pula halangan. semua orang di kampung risau pasal baby saya. train tahu lah bergoyang-goyang. dan bergegar-gegar. yeke? saya rasa kalau tempat tido tak rasa sangat. sebab biasa aku boleh jer tido dengan jayanya. kalau tempat nak ke gerabak sebelah or nak ke toilet or nak ke surau tu mungkin lah sangat bergoyang-goyang.

baek beringat sebelum kena kan. dah orang-orang tua dah risau tu. baik ikut jer. so saya tak jadi lah balik kelantan 30 hari bulan tuh. balik jer ngan suami weekend lepas tu dan mungkin stay seminggu kat kelantan selepas tu, pastu naik jer flight.

berita baik nya, kalau stay seminggu lepas tu maknanya masa tu cuti sekolah. jadi boleh la 'berembas-rembas' ngan adik-adik beradik. eh. tipu. dah tak boleh berlasak-lasak. so acara gusti dah tiada.

nanti mesti sedih nak bagi suami balik kl sorang-sorang. dah la minggu lepas tu birthday dia.

ah. benci bila kena buat keputusan.

boleh tak nak angkut semua family datang kl?=(

You Might Also Like

10 comments

  1. farah sewa je 1 flight dtg KL..angkut sume famili sanak sedara, jiran tetangga..hikhik..

    *tul tu, org tua dh pesan, beringat jerla ye..t.care

    ReplyDelete
  2. tak pernah naik train lagi. best ek. jarang org suka naik train. heheh.. fo the sake of baby, kena ikut la ye. :)

    ReplyDelete
  3. sonok monok balik kg yer...kami pun nk blk kg gak 11hb 6 nie..kenduri kendara

    ReplyDelete
  4. saya pun suke jugok naik tren tapi tak ajim lagi naik hok tempat tdo. Farah apa kata jual tiket tu kt mudah

    ReplyDelete
  5. aahhh farah baik beringat-ingat. dgr jer cakap org tua..balik jer dgn cik somi.

    ReplyDelete
  6. bestnya nk blk kampung..dah lama saya x balik kampung..x sabar nk tunggu cuti sekolah baru nk balik

    ReplyDelete
  7. mak buyung...ada award untuk awak. sila amek eh.

    http://princesstortoise2.blogspot.com/2010/05/friendly-blogger-award.html

    ReplyDelete
  8. Bagus bagus sebab mendengar nasihat. Sila tabahkan hati mu Farah.

    ReplyDelete
  9. dah agak dah u x jd balik..instinct i btoi..:p

    ReplyDelete