sebab tu aku appear offline kat ym.

BUZZ!!!
BUZZ!!!

dia: weh pudina
dia: lama tak nampak ko online
aku: aku online jer hari-hari
aku: saja bajet glamer tak nak bagi orang pm appear offline
aku: kalo orang tahu dia buzz jer aku
aku: hehe
aku: ape cite?
dia: haha
dia: cehhhh
dia: so sekarang rasa glamer la sebab aku pm?
dia: saja lama tak dengar cite
aku: ouh :)
aku: ko kat ne skang?
dia : ******tutt**, aku kerje ngan ***tutt***
dia: dengar cite dah kawen?
dia: ko keje kat mane?
aku: wah~
aku: hebat hebat
aku: aku kerja kat rumah
aku: hwife sepenuh masa
aku: :d
dia: best giler
dia: anak dah berapa orang
dia: ??
aku: dua orang
aku: sorang kat sorga
aku: sorang lagi otw
aku: :d
dia: owh..ape jer ko buat kat rumah
dia: tak bosan ke?
aku: giler ko tak bosan
aku: dah hwife buat kerja rumah lah~
aku: plus bangun tido online bangun tido online
aku: hehe
dia: hahahaha
dia: best nye boleh bangun tido lambat
dia: aku kul 630 dah pergi kerje
aku: aku bangun awal la~
aku: tapi lepas tu aku tido la sampai petang
dia: dah tu bile nye buat keje rumah?
aku: sekarang ni tak buat kerja rumah
aku: berehat
aku: buat ringan-ringan jer
dia: ade bibik ke?
dia: best dah
aku: mane adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
aku: nanti weekend husband aku buat la
dia: dah ape jer ko buat??
aku: teman romen

*di edit mengikut kesesuaian tontonan umum*
*juga di edit mengikut piawaian bahasa dan pustaka, bahasa german korang tak faham*
*tulisan berwarna merah adalah rekaan semata-mata*

PENAT AH NAK CERITA SEMUAAAA.

kalo tiba-tiba tegur lepas tu tanya macam-macam. rasa macam nak paste jer link blog.

NAH BACA! lepas baca sila kembali buzz aku kalo ade soalan lagi nak tanya. rasanya blog aku dah lengkap kalo bace sure tak de soalan lagi nak tanya.

and lepas baca sila pikir balik agak-agak ko nak tanye tak soalan yang last tu?

sekarang saya nak tido.

You Might Also Like

7 comments

  1. ok what teman romen? hahaha,..igt senang ke nak buat keje tuh?

    opps,..terlebey sudah..

    ReplyDelete
  2. tu aaa..suh je mmber layan blog farah ni..sure takde soklan nak tanya dah..hikhik..kwn2 gitu ler..^_^

    ReplyDelete
  3. haah.. bg aja link url blog..kang lg mudah..hehehe

    ReplyDelete
  4. jom promote blog kat kawan2..=)

    ReplyDelete
  5. haha...biasa lah dia terr excited kut farah. Banyak citer nak cacth up tuh. Haha

    ReplyDelete
  6. letih betul kalau ada org cmni. tk terlayan. meluat pun ade. sebaik nye invi..

    ReplyDelete
  7. keh..keh..dah lengkap maklumat dlm blog tak yah dah jawab semua soklan tuh. agaknya dia tak baca blog kot Farah

    ReplyDelete