semangat yang hilang

hei, esok hari hari jadi saya.

esok saya dah berumur 24 tahun. esok profile saya dah bertukar. bukan lagi 23. bila berumur 24 saya rasa saya dah patut matang.

sehari sebelum hari jadi saya tiba-tiba saya tersedar.

dunia bukan semua indah.

kembali ke alam nyata. sudah-sudah lah hidup di alam fantasi.

gembira bukan selamanya.

hati orang kita tak boleh nak baca.

bukan semua benda yang kita nak orang lain akan setuju.

semua orang ade keinginan masing-masing dalam hidup.

berhenti berpikir yang semua ending adalah seperti yang kita mahu.

terima kasih tuhan buat aku tersedar awal.

mungkin ini hadiah birthday in advance.

dah tahu apa yang patut dibuat. walaupon tak suka, tapi kalau itu yang terbaik aku redha.

hanya perlukan tenangkan diri buat masa ini. nanti semua keadaan akan kembali normal macam biasa. saya perlukan tidur lama yang lena untuk tenang.

You Might Also Like

8 comments

  1. sila rehat. hormon anda telah matang. hehehe. wah sudah 24!! muda lagikkkk!

    ReplyDelete
  2. ada masalah ke? sabar...tak elok tertekan-tekan nih...

    ReplyDelete
  3. eh sama birthday ngan bos i la. :)

    ReplyDelete
  4. muda lg farah ye..baya2 adik lelaki akak jer..hermm..macam berat je bunyinye..huhu..

    Happy besday in advance ye farahhh...! happy2kan diri, baby tak suka sedih2x tau..cheers..^_^

    ReplyDelete
  5. alahai, muda rupanya puan farah ni. ish, tua nye aku, huhu...

    ReplyDelete
  6. esok? wah...happy birthday in advance dear!

    ReplyDelete
  7. 24 muda lagi... lady 26 hehe...
    btw, happy besday in advance..
    :)

    ReplyDelete