bila blog bukan lagi medium terbaik nak meluahkan perasaan.

seseorang telah offended dengan isi blog ini. tak tahu sape. dan dia pon tak cakap sendiri.

kadang-kadang benda dalam blog ni orang yang dekat ngan aku jer faham. aku akan bercerita yang lain, tapi maksudkan yang lain. bukan dia yang sepatutnya offended. orang lain. so sape-sape yang terasa tu, call saya.



tapi, ni ruang saya kan?


hurmm..dah patut amik langkah privatekan sikit blog ni. terlalu open terlalu banyak isu

sementara saya nak pikir ape yang nak buat dengan blog ni, if ade sape-sape tak puas hati or tak suka. tolong tekan butang 'x'

You Might Also Like

6 comments

  1. ala beb, takmo la private2. susah nanti...huhu.

    farah update macam biasa je la. pedulikan la orang nak kata apa pon. ok?

    ReplyDelete
  2. ala beb, takmo la private2. susah nanti...huhu.

    farah update macam biasa je la. pedulikan la orang nak kata apa pon. ok?

    ReplyDelete
  3. abaikan langau2 tu farah! u be just the way u are.

    ReplyDelete
  4. huhuh jangan lah farahhhhhhhhhhhhhhh!bia je la org tu...

    ReplyDelete
  5. i suke blog u farah, so plss tanda 'right' pada saya yea...

    ReplyDelete
  6. please laa jangan privatekan blog ni... kalau semua orang privatekan, abis i nak baca apa?? :)

    ReplyDelete