hello daddy~

assalamualaikum..saya baby f.

petang tadi mommy saya rasa nak minum air kelapa. kalo daddy ade kat kelantan sure daddy dah carikan mommy air kelapa kan? (kalo daddy rajin)

semalam ayah ngah yang amik alih tugas daddy. amik buah kelapa mawar kat rumah tok ayoh long nun jauh di kampung (15 minit jauh la sangat). maklumlah rumah mommy ni tak de pohon kelapa. mana nak cari buah. kalau kampung belah daddy pokok kelapa belakang rumah jer.

gigih giler ayah ngah. huhu

4 biji kelapa dapat 2 liter air kelapa. tahu tak mommy habiskan sorang-sorang? dia cakap jangan bagitahu orang lain. ni rahsia. masa mommy tengah minum air kelapa sambil online petang tu mommy rasa saya menendang dengan kuat. mesti lah kan. sebab saya suka boleh minum air kelapa.

so mommy pergi kat mak long yang tengah tengok tv. mak long rasa saya menendang. then ayah ngah pon nak rasa jugak tapi saya malu. saya senyap. hehehe

saya malu dengan lelaki la. setakat ni daddy pon tak rasa lagi sebab bila daddy pegang masa saya tengah aktive pon saya senyap. saya nak ngan perempuan jer.

hai, saya ade dalam ni

mommy pakai selipar nenek. sebab nenek pakai selipar mommy pergi kerja. habis lah kembang semangkuk nanti selipar mommy sebab kaki nenek kembang. T_T

nanti mommy nak bagi je lah selipar raya mommy tu kat nenek. sebab mesti kembangnya. dah tak best nak pakai. mommy nak selipar raya ke dua boleh daddy?

akhir sekali tadi mommy cakap kat saya dia call daddy banyak kali tapi daddy tak angkat. takkan pukul 10 dah tidur kut. kata arbain bujang kembali. tak bujang la kul 10 malam dah tido. kalo daddy baca entry ni baik daddy call mommy balik cepat-cepat. kalau mommy merajuk saya tak tahu.

ok lah. saya mintak diri dulu. tak boleh online lama-lama sangat. babai semua.

miss u daddy

You Might Also Like

3 comments

  1. babai baby f,..selalu la online..comel jek ^_^..hehe..

    ReplyDelete
  2. sedapnye coconut shake, hehehe..saje umpan selera farah...selera ke?

    ReplyDelete
  3. Farah,

    Baby f tu jatey ko tino?
    Kalu jatey, dop brehi kalau bapak yang pegang
    Kalu tino.. bapok pegang mesti kick lebih

    Tengah belajar kechek kelate ni.. pass ko?

    ReplyDelete