mari tuan puan dengar ini cerita

tak suka sudah
nama kau bedah
tetek kau sebelah
boleh blah!

sape tahu ayat ni kita main mase kecik-kecik. heheh

zaman kecik-kecik sangat indah.

iklan axion tu pon saya suka.

marituan puan dengar ini cerita
suami saya asyik balik awal saja
ada pembantu baru katanya
tentu dia perempuan muda

kan saya dah kata axion namanya
bla bla bla bla

(tak ingat)

ade ke iklan sekarang menarik ingat sampai tua macam ni?

iklan nano-nano. gula-gula masam dan masin tuh. bukan awan nano

nini cokelat celup. celup celup

tora datang lagi!

dan banyak lagi.

semua benda ni mendatangkan perasaan tak nak besar.

You Might Also Like

4 comments

  1. betul2x...tetiba terus terbyang memori zaman kanak2..hee~ indah!

    iklan dl, mmg bagus kan, smpai melekat ke minda sampai ke tua gini..he~

    ReplyDelete
  2. yup betul, iklan lama2 dulu memang sampai dah tua ni pun masih boleh nyanyi..hehehehe

    ReplyDelete
  3. iklan ding danggggg... ape lagik eh iklan, tetibe takleh recall..ayo! tua sgt dah nih..hehehe

    ReplyDelete
  4. marituan puan dengar ini cerita
    suami saya asyik balik awal saja
    ada pembantu baru katanya
    tentu dia perempuan muda

    kan saya dah kata axion namanya

    axion ke aziah? tunjukkan saya

    sebelum ini, teruk abang mencuci
    guna axion, minyak tanggal segera
    mudah mudah mudah
    axion mudah (ke apa lupa dah! haha)

    ReplyDelete