maryam hari ini

Photobucket
cak! baru bangun tido

yeay..saya dapat pegang tali camera ummi.
(eh. bila camera walid tukar nama jadi camera ummi?)

Photobucket

ummi balut saya macam baby. alamak. kaki dah panjang daaa..

Photobucket
tak suka la ummi

Photobucket
rimassss

Photobucket
memberontak. haha!

(ngenat la ummi ni)

Photobucket
makan sangat comot sebab dia menyembur. tak pasal-asal kene mop lantai lagi

-_____-"

Photobucket
dan kene mandi sekali lagi

Photobucket
saya mengamuk sebab saya tak suka pakai baju

Photobucket
"maryam smile maryam"

Photobucket
tak nak. merajuk ummi paksa pakai baju

merajuk tak boleh minum milk. nak senyum ke tak?

Photobucket
eh. nak milk. senyum cam ni cukup?

tak cukup kene senyum lagi

Photobucket
canni eh?

huhu. i love u maryam

You Might Also Like

10 comments

  1. love u too maryam comei...

    Kak Eina~

    ReplyDelete
  2. comeeey sngt la maryam nihhhhhhhh!! nak jumpaaaaaa buleh? :)

    ReplyDelete
  3. comelnya hehehe... suka tengok yang kene bedung macam baby.. suka all her pics, halus n gebu kulit dia.. :)

    ReplyDelete
  4. hihihhihihihihihihihih maryammmm

    ReplyDelete
  5. berselimut towel tu aku tak tahan...geget kang

    ReplyDelete
  6. kitorg ni lepas makan mmg hari2 kena mop lantai. huhu...

    ReplyDelete
  7. so sweet la maryam nih!!! rasa nak jumpa pulak!

    ReplyDelete
  8. sbb slalu sgt bace entri pasal mariam nie...
    dah jatuh cinta dgn mariam..
    :D

    ReplyDelete
  9. hahaha..sian tau maryam hari2 ummi awak buli awak ya..report le kat walid tu..

    ReplyDelete