saya nak link-link kamu semua yaw~

i tengah semangat nak menyusun atur blog yang berterabur ni. tapi masih dalam pembikinan lagilah. sekarang ni tak dak masa lagi (eceh. macam buzy sangat).next week husband outstation so free la sikit kan i. so i ngat nak letak balik link-link blog yang i baca kat dalam blog ni balik. leceh la pulak aku rase nak bukak dua blog. aku ni kan pemalas.

sekarang ni bertabur giler sebab aku malas nak update link kat blog tanah jajahan tu. ade aku follow jer malas nak letak link kat situ. ade aku tak follow aku letak link. ade aku follow dan aku letak link. macam-macam ade. suka hati mak jer. sekarang nak menyusun semula. mana blog yang lama tak update tuh unfollow ah gini! (merajuk)

walaupon aku rase aku dah follow banyak blog. and list blog yang aku link pon banyak. tapi kenapa entah asyik rasa tak cukup bahan bacaan jer.korang yang aku follow ni pemalas betul update blog. i need hiburan tahu? i need bahan bacaan.

(mati kalau husband aku baca ni. konon banyak sangat masa free kan. rumah bersepah tak kemas)

so plis korang-korang yang rasa blog korang menarik (ceyyy). tinggal la link korang yer.

Photobucket

You Might Also Like

6 comments

  1. Hot Momma : saya tinggalkan link belog cikodot saya :)


    http://www.neeza-neeza.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jgn reduce i punye link yer..;p

    ReplyDelete
  3. maryam..kenapa maryam ni comel sangat! meh auntie nak cencom and cubit cikit bleh tak..hik! meh jadi anak angkat auntie nak?

    ReplyDelete
  4. i follow u, u follow i...ekekeke...
    anak dara u ni comei amat, i ada anak bujang...hik!

    salam perkenalan
    http://izzamani.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. aku takder ler glamer sangat... cuma suka-suka ajer...

    ReplyDelete