best tau jadi saya









Photobucket
hai, saya maryam.

harini. saya nak bercerita pasal saya dan kawan-kawan ummi pergi berbuka puasa di nandos.

Photobucket
ni semua kawan ummi. yang tiada dalam gambar aunty miezah. sebab dia yang ambik gambar ni. ummi ambik dalam fb dia.

Photobucket
ni lah ummi saya.

pergi mana-mana pon ngan nursing cover. mana saya masa ni eh?

Photobucket
ouh..cik hazi yang pegang.

Photobucket
saya suka kalau keluar ngan kawan ummi. nanti semua orang suka saya. rasa macam superstar pulak

Photobucket
ummi cakap, ummi pon suka. boleh makan dengan senang ade orang jaga saya. ummi saya tu makan je kan?

Photobucket

Photobucket
tu jer saya nak cerita. heheh

Photobucket
sekarang saya dah ngantuk lapar nak susu.

ummi selalu cakap, saya minum susu banyak makan tak nak. mestilah. sebab susu ummi best~

You Might Also Like

8 comments

  1. maryam yang OMEL sangat!
    :)

    Omel ye...bukan comel. geram sangat sampai huruf C tak tertekan. hehehe.

    ReplyDelete
  2. basi dh la baju raya maryam. kene beli baju lain la nmpk nya

    ReplyDelete
  3. comellah maryam...ramai peminat nk kt dia

    ReplyDelete
  4. teringin nk jupe maryam... nk gigit dia, nk cubit smpai lebam... hahahahahhaha..:p

    ReplyDelete
  5. betul betul
    ummi maryam tu suka makan je tau... ha ha ha....

    ReplyDelete
  6. maryam yg comel..mestilah ramai org sukaa...^_^

    ReplyDelete
  7. hah..tu ke baju raya maryam..auntie rasa ummi maryam tersengaja memakaikan baju tu sebab nak minta baju baru lagi untuk maryam kan? kan? hihi..

    ReplyDelete
  8. Maryam sgt lh adorable, sume org suke, i yg xpnh jmpe pun suke..hehe..hi maryam!

    ReplyDelete