hari sabtu saya

hai semua aunty-aunty. ummi saya malas nak update blog. dia suruh saya gantikan sekejap. banyak cerita dia cakap ade dalam kepala. tapi bila nak menaip semua hilang. biasalah tu ummi cakap. bila walid tak ade, semua benda pon jadi malas. walid saya pergi outstation semalam. tinggal saya ngan ummi jer.tapi ummi kata dia ok jer. seminggu saja pon.

hari sabtu hari tu maryam bangun awal tau. ummi tak kejut pon tapi sebab maryam dengar ummmi ngan walid cakap nak pergi makan durian kat pesta duria. kalau maryam tak bangun awal, nanti maryam takut maryam kene tinggal.

Photobucket
ni saya kat pesta durian. malas la nak cerita pasal pesta durian ni. sebab saya bukan boleh makan pon lagi. saya simpan cerita ni nanti ummi cerita bila ade mood yer.

Photobucket
ini pakwe saya. eh. ni jiran saya. bila dah sekolah nanti kami sekolah sama-sama tau. tapi afeef lahir dulu. afeef dah nak berjalan dah. saya baru pro skill jadi askar dan skill jadi mop.

lepas tu kiteorang pergi teman walid buat fisi terapi. macam biasalah kat ampang. saya suka tau datang sini. tempat dia luas sangat. senang saya nak jadi askar dan mop.

Photobucket
ape-ape ponkita posing dulu

Photobucket
lamak salah posing daaa..ummi nanti delete gambar ni please. tak cantik la nanti bakal suami maryam nampak jatuh la saham.

Photobucket
kat sini saya suka main kejar-kejar bola

muka saya yang tengah excited kejar bola. ummi kata masa baby ni buat la macammane pon, nampak cute. bila dah besar jangan buat muka macam ni ummi cakap. buruk bebenor

Photobucket
yeay dah dapat bola~!

Photobucket
ni walid yang tengah buat regangan. therapist tu nama hanif.

ummi cakap nanti kalau nak cari suami cari yang macam hanif. kurus tinggi. muka pon hensem. isk ummi ni. sape nak kawen ni. ummi ke maryam? hurmm. maryam kecik lagi. tak nak lah pikir pasal kawen-kawen lagi.

Photobucket
lepas tu kiteorang pergi buat simkad ummi.

Photobucket
saya suka la kat sini. semua kaler terang-terang

Photobucket
ape entah saya tilik. saya pon tak ingat.

Photobucket
lepas tu saya bosan saya main kain ummi.cuba cari walid saya.

Photobucket
lepas tu saya rasa tak selesa. saya mintak ummi salinkan pampers saya.

Photobucket
lepas tu kiteorang pergi makan. ummi ngan walid makan sedap-sedap, maryam boleh makan carrot ngan brokoli jer. tapi bagi jugak saya try ikan sikit.

Photobucket
ni sebelum balik. saya dah penat sangat dah. saya ngantuk. cuba teka kenapa saya salin baju.

cer teke. cer teke

lepas tu kiteorang balik lah. sebab saya penat sangat. tunggu masa jer nak buat concert.

nanti untuk cerita penuh ummi lah yang cerita.maryam tak retilah.

k lah babai.maryam nak menyusulah. upah type entry ni. dahaga tau.

You Might Also Like

9 comments

  1. teka ada hadiah tak? sbb maryam nk g birthday party ke?

    ReplyDelete
  2. so cute ... geram tengok maryam. aunty cubit ckit bolehhh

    ReplyDelete
  3. banyak aktiviti maryam ye .. salam ramadhan farah ...ampun maaf kalau ada salah silap ...

    ReplyDelete
  4. maryam memang tau..chumell...saja buat auntie meneka-neka...notty baby eh...hihi!

    ReplyDelete
  5. err nak teka lagi.. ke sebab maryam mmg tak mandi dr pagi... lalalalala

    ReplyDelete
  6. baiti, ko mentang2 dapat hadiah peneka paling tepat aritu, skg asik nak meneka jer keje ko yer.

    sory takde hadiah!
    pegi buat keje :p

    ReplyDelete
  7. gee, baiti..kelakor lah korang ni..haha..salah baiti..jawapan nye die poopoo dengan sangat hebat sampai stroller pon kene basuh -____-"

    ReplyDelete
  8. tukar baju sebab maryam 'terbocor' atau muak. tul tak?

    ;)

    ReplyDelete