2009

aku sayang sangat 2009. banyak sangat perkara yang berubah 2009 ni. banyak sangat aku belajar. banyak sangat aku paham.

1.tahun ni aku jadi bibik sepenuh masa bila habes belajar dan tengah prepare nak kawen. best sangat masa ni. hari-hari layan syahir. rindunya. syahir sangat rapat ngan aku masa ni. huhu.

2. aku sah jadi isteri Mohd Faizal tahun ni. 13.3.09. i ingat kahwin ngan tak kahwin sama je perasaan dia. sayang jugak kan. tapi sayang bf laen ngan sayang suami. dan dulu aku selalu merungut en.suami tak romantik. tapi die ni sungguh manis sebenarnya. banyak aku belajar pasal 'perkahwinan'. adalah pahit manisnya. banyak jugak belajar pasal agama dengan dia. ilmu aku amatla cetek. mungkin sebab itu aku dan dia di jodohkan. dan banyak aku kene berkorban. banyak yang aku kene beralah. tapi berbaloi-baloi. tapi kalau pahit komfem en.suami ade disisi menyokong aku. thanks! =)

3. aku mengandung. seronot giler okeh masa ni. walaupon sekejap saja dapat rasa. tapi serius i tak sabar nak pregnant balik.

4. miscarriaged. satu jer yang saya ingat. sangat sakit. fizikal dan mental.

5. tahun ni jugak aku konvo. dari dulu lagi kalau sebut pasal konvo mesti kawan-kawan aku buat ramalan saya akan datang dengan perut memboyot. ramalan korang salah ok~ ngahaha tapi ramalan korang yang dalam ramai-ramai i kawen dulu betul la.

6. kakak aku dah merancang untuk ke arah itu setelah saya kahwin. dah tunang dah pon. huhuhu. berjaya jugak aku jadi pemangkin. kawan-kawan bile lagi? =D

7. aku dah ade bisnes dan aku suka sangat dengan bisnes aku ni. aku jumpa orang. tolong orang. tapi skill kene improve lagi. aku masih belajar.

8. tahun ni adalah tahun paling tenang aku. sejak dari darjah 1, asyik belajar, exam, blajar, exam. masa orang tengah tunggu result SPM aku dah masuk UTP. aku takde masa yang sangat lama untuk berehat. so tahun ni amek kau. aku berehat habes. dan saya rasa tahun ni la tahun yang paling tenang takde tekanan. kalau ade tekanan pon bukan pasal belajar, assignment, project, exam, lecturer, FYP. NEYHIHEY!!! mak suke nyah~

dan banyak lagi. i love 2009. and i hope 2010 lebih baek dari 2009.

babai 2009 T_T

You Might Also Like

8 comments

  1. happy new year babe..ewah awal ko kawen ekkk

    ReplyDelete
  2. iya tu, moga tahun 2010 lebih bermakna buat kita semua..babai 2009!!

    ReplyDelete
  3. hepi nu yer...
    doakan aku kawen ye 2010 ni..
    :)and menjadi kurus jugak..haha

    ReplyDelete
  4. yeah...moga moga lebih baik ...amin :D

    ReplyDelete
  5. yeah...moga moga lebih baik ...amin :D

    ReplyDelete