tipah tertipu

2 hari lepas en.suami cakap kami tak jadi pergi penang. sebab dia kene pergi kk. frust tertonggeng-tonggeh mak. tapi cool je lah. takde nak merajuk-merajuk. iyolah kan. kerja kan.

tapi i merengek-rengek mintak dia bawak i pegi kk. tapi dia cakap rugi jer beli tiket flight mahal-mahal sebab nak dok hotel jer. sebab dia pergi bekerja. ade kat bilik malam je lah. kalau jalan sorang-sorang bahaya.

semalam saya call seorang kawan. saya cakap tak jadi g penang. tapi tempat dah di book dan di bayar. rugi jer burn. kiteorang pon buat plan pegi bercuti beramai-ramai. dengan excited call en.suami nak mintak kebenaran.

sekali dia gelakkan saya. cess

die tipu jer sebab nak surprise kan saya. hahaha. surprise kamu selalu tak jadi kan. kesian =p

kalau i tak buat rancangan ngan kawan i sampai bile u nak tipu i? naseb baek la i tak mengamuk bila u cakap tak jadi g penang. suka bikin gue panas~ naseb baek gue tak panas! hohoho

oleh sebab u tipu i, i nak dress labuh itu. tak kire.

walau pape pon. yeay. sebab penang masih on~


You Might Also Like

0 comments