period

aku period betul-betul lepas tiga hari. pandai la puan doc ni buat ramalan. hoho. mesti lah kan!

dan seperti biasa, setiap kali period aku frust. haha!



ye.tahu.takde rezeki lagi.
ye.tahu.jangan pressure-pressure.awal lagi.
ye.tahu.pressure tak bagus untuk kesihatan diri.



den dah ponat pujuk diri dah. tapi everytime nak period masih jugak mengharapkan sesuatu



sape boleh pujuk hati aku nanti aku belanja milo ais tabur. haha. giler kedekut.

baru beberapa malam lepas aku ngan en.suami cakap pasal ni. seperti biasa perempuan cengeng ini wajib lah menangis.

'u jangan pressure. kalau u pressure lagi la susah u nak pregnant. kan doc dah cakap u tak leh pressure. nanti hormon tak balance'

'orang lain lagi lama kawen pon ade lagi yang tak de anak, kita tak sampai setahun pon lagi'

haih. perempuan emo ni emosi lagih!

amik nafas sekejap. pastu buat muka 'aku lah perempuan paling cantik bila bermata lolong dan bermulut tweety'
ok. aku dah normal. hari nak berjalan-jalan melihat alam. nak g mengimbau kenangan zaman muda-mudi. mahu ke ipoh!

i loike~

and kalau sempat mungkin akan ke utp. mungkin. haha. tapi tempat yang wajib pergi adalah nak g makan nasi goreng udang tabur. mahu. mahu.

kedai tom yam cepat bota? tempat feveret en.suami ni. pelayan dia hot dan cekap.

ikan bakar air asam RNR taman maju?

nasi goreng kambing tanam?

*wink*wink* cukup lah list tuh. simpan dalam hati jer. kau mungkin dah berjaya menjeleskan sesetengah orang. haha. mungkin.

kalau boleh g lumut pon best jugak. baru betul mengimbau kenangan lama.tapi tak mungkin. jauh sangat.

esok baru akan ke penang




babai sayang-sayang sekalian. mak nak pergi tambah lagi berat badan.

You Might Also Like

6 comments

  1. toilet mane u singgoh ni? haha

    ReplyDelete
  2. salam kenal..
    takpe..tak sampai setahun kira masih baru..saye lagila..dah dekat 2tahun br lekat..sabar ye..cheers!

    ReplyDelete
  3. makan lah sepuas hati. Hehe

    ReplyDelete
  4. nk mkn ikn bkr rnr jgk!!!! sama tomyam rusna.

    ReplyDelete
  5. hahahahaa..makan..makan..asal bahagio;)

    ReplyDelete
  6. zac: gaha..ingat dok last week i call u i pagi-pagi tunggu sogo bukok?

    puah giler aku sari dok kl..pahtu aku naek ofis abeja.

    puah jugok masuk toilet amik gambar.

    =p
    itu lah hasil dok sari kl

    adi's wife: tabah nye! saya harap saya boleh tabah macam awak

    kv: meme doh~!

    lin: rindu la nk meronggeng same-same..huhu

    kakzaila: ore kalu make komfem bahagia=P

    ReplyDelete