mari melakukan transformasi

dulu masa saya berkawan dengan die saya panggil die Abe Ja

dulu masa saya tengah teman tapi mesra a.k.a berscandalicious saya panggil die Yang

dulu masa saya tengah bercinta saya panggil die bie

sekarang dah kawen saya masih panggil die bie.

dan saya bosan. siti situ sana sini orang yang di panggil bie. sungguh bosan.

dan saya pernah dengar motivasi pasal hubungan suami isteri, kadang-kadang kita kene tukar panggilan manja untuk menghangat kan lagi hubungan. sebab kalau panggilan tu dah biasa sangat dah jadi macam rutin. tak bermakna apa-apa.

eh.bukan kata kami dah tak hangat. masih hangat.auumm~! =D

tapi panggilan je yang tak hangat. bosan la mak. bila panggil dah takde perasaan gitu-gitu dah. paham tak perasaan ape? kalau tak paham buat-buat paham sudah.

i nak tukar la. yang pasti bukan ABANG. sebab kami dua-dua kelantan. komfem la tak jadi ABANG. nanti jadi ABEY. taknak! lembik semacam bagi i.

along saya best sangat. sebab die berdrama romantik dengan tunangnye. dua orang ni memang bercinta habes. kalau nak tips cara-cara bercinta sila hubungi beliaus.

tunang die panggil along saya CINTA. sungguh comel dan unik.

eh. saya tak nak la unik dan sangat bercinta macam tu sekali. sebab sampai sekarang kalau saya dengar deorang bercakap saya akan gelak golek-golek. haha. jangan marah saya. tapi sangat tak boleh blah ok =p

tapi saya suka kamu berdua. sangat bercinta. semoga kekal ke anak cucu.dunia akhirat. (lepas kutuk harusla bodek) ampun~ =p

nak panggil ape ye? honey? macam drama melayu la plak rase

darl, daling, laling. i panggil kawan i dengan panggilan begini.

dear=deer. ruse?

hubby? bukan ke bie tu hubby ke? ke baby? hala comelnye nak panggil en.suami baby.keh keh keh.

nak panggil buahhatikusijantungmanispujaanhatibeta la

You Might Also Like

3 comments

  1. dah dapat anak terus tukar abah n mama. Hak hak hak
    Kadang2 panggil jugak bi, mcm2 berchenta dulu2. Ngee

    ReplyDelete
  2. ha'a pggil la baby..ekekeke..so sweet ^_^

    ReplyDelete
  3. kv: huhuhu..tu lah..biasanya dah ada anak mesti panggil sama ngan anak =p

    mamalieyna: comel sangat la baby tu.haha macam tak sanggup. tapi boleh jugakkan

    ReplyDelete