sorang-sorang

en. suami tinggalkan saya!

eh bukan. saya suruh en.suami tinggalkan saya. dia dah kurang bersosial dengan kawan-kawan die. so i bagi pelepasan la semalaman. asyik berkepit ngan bini jer kan.

masa bujang tiap-tiap malam sabtu die pergi 'nite kidz'. geng-geng kereta die. lepas kawen masa awal-awal kawen dulu dia bawak la jugak i. tapi i bosan sebab takde perempuan. dah la asyik cakap pasal kereta.urghhh. busan!

dia pulak tak nak tinggalkan saya sorang-sorang malam. malam ni saya suruh jugak die pergi. tenang sikit nak maen internet. tak perlu berebut. (itu je motif nye.buahaha!)

berpuluh-puluh kali die tanya i ok ke tak dok sorang-sorang. hoho. sayang jugek u kat i. wife u ni kalau u bagi internet nak dok luar rumah sorang -sorang pon tak kesah.

tadi kami ke alamanda. g beli hadiah kahwen secara pukal. hoho. banyak sangat orang kawen musim ni.

dan sekarang ni saya sepatutnya packing. tapi terleka dengan internet. next week en.suami kerja kat kerteh. tapi kami bertolak awal-awal pagi esok sebab saudara belah en.suami kahwin kat kuala terengganu.

jadi harusla saya start packing sekarang.

eh. layan gossip sekejap. kat anugerah screen tadi siti nampak kuruskan.

saya tak makan prosperity burger lagi. harus makan. nanti kempunan setahun.

You Might Also Like

0 comments