aktiviti akhir tahun

1. saya di sini. di kerteh. sesiapa yang dok kat sini sila kontek saya sebab saya komfem akan bosan (bunyi macam orang desperate tak? yer! saya memang desperate housewife and nama samaran saya gabby.hoh!)

2. hari khamis atau jumaat saya akan balik kelantan. naik bas terus dari kerteh. sebab next week en.suami akan ke Miri. komfem-komfem la saya akan ditinggalkan. baik la saya balik kelantan. tapi ini belum komfem.

3. hujung tahun ni akan ke penang. first time lepas kahwen pergi kemana-mana bukan sebab kerja. ini betul-betul kami bercuti. tapi ni bukan honeymoon kan bie?please kate bukan.please.please.please..

ni second timelah kut pergi penang. 1st time masa pergi dinner MASUM. tu kira bukan pergi penang la. sebab tak jalan-jalan pon. g hotel, makan dan terus balik utp. so ni i nak claim kali pertama saya g penang. jadi tak tahu tempat yang best dan makanan yang harus di cuba. nanti akan google. korang ade cadangan? saya ditugaskan oleh en.suami untuk menyusun aktiviti.

aktiviti yang ade dalam otak sekarang adalah nak singgah Ipoh nak makan nasi goreng udang tabur. nyum-nyum.

bulan ni tak serabut sangat nampaknya. =)

You Might Also Like

5 comments

  1. jgn lupa salak jeruk kt penang. hihi

    ReplyDelete
  2. owh, selamat berjalan2..akak suka g jalan2 tapi tak suka bila balik umah badan penat!!!

    ReplyDelete
  3. i love penang so much! food heaven!

    my hubby pon ajak saya ke sana on christmas....

    huhuh..

    ReplyDelete
  4. kv: buah2 jeruk, checked!

    zaila: tu la. jalan2 best..penat yang tak best

    ReplyDelete