baby f merajuk

assalamualaikum..

saya baby f lagi. mood saya tak ok sangat. sekarang saya tak menendang sangat. saya penat puasa. pastu malam-malam saya kene berhimpit dengan makanan sebab mommy saya makan banyak sangat.

tapi kalau mommy start jer bersiap-siap nak keluar jalan-jalan mula lah saya menendang. excited nak keluar jalan-jalan. mommy nak tido pon saya suka tendang-tendang. saja saya dengki. hehe

saya merajuk ngan mommy saya. ngan daddy jugak. saya merajuk ngan mommy sebab mommy tak update-update pasal saya kat blog. asyik malas jer. ape la mommy ni.

saya merajuk ngan daddy sebab mommy pon merajuk ngan daddy. daddy asyik lupa letak losyen and urut. kalau tak suruh memang daddy tak buat la. so mommy kene buat sendiri. bukan mommy tak nak buat sendiri. tapi mommy nak saya kenal daddy jugak. kang tak pasal-pasal saya keluar tak kenal daddy baru tahu.


jadi masa doctor scan hari tu saya tak nak tunjuk muka saya. doctor kacau-kacau pon saya merajuk jugak.

saya sedih.

tapi doctor mommy and daddy dok gelak-gelak cakap comel nye saya duduk position ni. apelah dieorang ni. saya tengah merajuk ni!

saya masa 19 minggu ++.

ni scan last week. tapi mommy malas nak update. saya gigirl. so aunty-aunty boleh lah standby beli dress cantik-cantik untuk saya. hehe

ni saya punya measurement

berat saya tak sampai 300 g pon lagi. kecik jer saya. tapi mommy dah gain banyak kilo.

ok. tu je la dulu. saya nak sambung tido. penat lah puasa. nanti sebelum raya ade check up lagi. kalau saya tak merajuk nanti saya tunjuk muka. hehe


You Might Also Like

8 comments

  1. heheheh..baby f mejuk lama2 sikit tau! baru la mommy rajin update pasal baby f! :p


    tapi kamu sungguh comel dalam pose macam tu!

    ReplyDelete
  2. alamak, baby f tak nak tunjuk muka. duduk position gitu mmg nmpk merajuk nye. cara mummy bercerita pun bole feel. hehehe... farah, nama betul farah maghfarah eh? baru tau ni, :)

    ReplyDelete
  3. memang mcm merajuk..dulu2 mase scan time pregnent..haram akak x reti camne nak tgk..bila doc tanya..nampak x?? akak buat2 la ckp nampak..padehal x nmpk pun..haha!

    semoga selamat melahirkan bb dgn jayanya :)

    ReplyDelete
  4. alalacomelnya baby dok mcm tu hehe

    ReplyDelete
  5. alololo..majuk pulak....tak elok majuk2 bulan pose ni..senyum skit..alolololo...maniss...

    ReplyDelete
  6. hikhik...comel je walaupun merajuk! ^_^..eheh..baby f jgn la ikut peel mommy yg suka merajuk tu, sian daddy..cukup la mommy sorang je, penat daddy nnti! ^_^

    ReplyDelete
  7. pandai baby karang blog..hehe..tahniah dpt GIRL

    ReplyDelete
  8. wah baby gegirl yer..tahniah-tahniah..semoga semuanya selamat bestnyer...

    ReplyDelete