semalam yang excellento

semalam sempat berblog hopping sikit jer. blog sendiri pon update pagi jer..tapi saya tak tido pon sepanjang hari. cuba teka ape saya buat semalam??

jadi suri rumah sejati!

selama ni walaupon stay kat rumah tapi saya bukan lah housewife sangat. lebih kepada blogger sepenuh masa. gahaha. tambah-tambah bila pregnant ni, lagi banyak berehat. benda yang wajib buat hari-hari adalah masak jer. kerja rumah lain buat bila ade mood. basuh baju bila dah tak muat bakul dan lipat kain bila terpaksa. haha!

tapi semalam saya betul-betul jadi suri rumah. dan perasaan nya? tired like hell!!

ni tak de anak lagi nak di jaga. kalau dah ade naka nanti camno lah..harus minum tongkat ali hari-hari.

hari ahad lepas singgah pasar malam kat kinrara ni. dua-dua orang masih kenyang. tapi singgah nak meninjau. akhirnya ternampak ikan bilis halus-halus. saya suka ikan bilis ni, tapi susah nak jumpa. bila dah jumpa terus beli. saya suka ikan bilis ni buat nasi lemak. so semalam masak nasi lemak.

nasi lemak dengan ayam goreng berempah

kenapa dalam gambar ni nasi lemak nampak macam lucah?

guna santan kotak jer. heheh. satu-satunya cara nak suruh husband makan ayam bandar daging adalah goreng berempah.

selamat hari selasa dan selamat melakukan ibadah di bulan ramadhan. saya nak pergi intai baby saya =)

You Might Also Like

7 comments

  1. perghhh...menyelerakan...kalo tak, bukan Farah la namanye...eh tongkat Ali????kang power sgt plak kang...
    takott...En Abg awak nnt hahaha...takot ke? tettt....!!

    ReplyDelete
  2. ishk...da lama rasanya zaa xmasak nasi lemak ni..mmmm...sedapnyaaaa.....

    ReplyDelete
  3. menarik nsi lemak..mmg sedap buat ayam grg berempah..

    selamat berpuasa farah

    ReplyDelete
  4. wah,..nanti dah ada anak mesti lebih seronok jadi suri rumah ni tau. hehe. selamat berpuasa dear!

    ReplyDelete
  5. oo dh sampai ke farah kt pasar mlm kinrara tu?..akak dl, singgh dah lewat..kul 10 pun, tak meriah dah la..

    nampk sedappp nasi lomak! esok dan seterusnya jgn tayang gambo mknan tau! ^_^

    ReplyDelete
  6. hehehe.. sedapnya nasi lemak.. siap ayam goreng berempah.. perfect lauk2nya..
    :)

    ReplyDelete