wiken

wiken saya sangat penat. pagi ni pon bangun rasa lenguh-lenguh. masih fenat. dah la pagi ni sejuk angin sepoi-sepoi bahasa. ade harapan nak *ehem* sampai tengahari. erghh..tapi tak boleh, kena kemas rumah. memandangkan esok nak keluar lagi. aktiviti wiken:

sabtu:
pagi- pegi mid. membeli beberapa ketul barang dan groceries jugak. menunaikan hajat.=)
petang-pegi birthday party jiran. makan sampai jadi ikan buntal.
malam-keluar pegi shah alam

ahad:
pagi- sangat-sangat pagi dah keluar breakfast kat belauk pastu pegi kemas rumah lama kat country height
tengahari- birthday aqeel.
petang- pegi ikea ngan damansara damai jumpa kawan

ringkasan aktiviti untuk wiken. nanti lah cerita satu-satu malas lagi nak transfer gambar. huhu. kene tido kemas rumah ni.

akhir sekali........

kepada puan dokter yang baik hati,

saya mintak maaf. saya telah berjanji tapi nampak nya janji tu yang tak patuhi lagi. last week saya timbang berat, hanya naik tak sampai sekilo dalam masa 3 minggu. so saya rasa tak mungkin lah saya gain berkilo-kilo dalam masa seminggu. so saya lega, pegi check-up kali ni berat maybe tak naik banyak sangat. saya bersorak happy last week. yeay kata saya.

tapi hari ni dah tak boleh bersorak happy sangat. sebab terasa badan membesar. nak timbang malas. lagi pon penimbang dalam kereta. malas nak pegi ambik. timbang esok je lah kat hospital. kalau gain banyak nanti saya sengih je lah depan puan dokter.

hehe. lagi pon next month dah puasa. bulan puasa tak gain banyak sangat kut. kutttt.

erghhh. esok check up! excited nak intai baby. tapi tak excited nak timbang berat.hurrrmm.. tak excited jugak nak jumpa doctor daniel kat respiratory klinik. sebab this month selalu sangat skip makan ubat. musim durian kan. (alasan)

jumpa lagi tengahari ni insyaallah.

You Might Also Like

3 comments

  1. farah tak sihat ke?
    sian farah...jgn lasak2 sgt, jaga diri n baby dalam pewot tuu tau!
    take care syg ku farah...

    ReplyDelete
  2. padat aktiviti weekend..mesti happy nak intai baby..bab menimbang berat mmg x suka..

    ReplyDelete
  3. farah, 2ari beturut2 birthday party takkan naik sket je kot hehe

    ReplyDelete