bersiaran dari kuantan

saya di hyatt regency kuantan resort. akan ber 'sekong' di sini selama 7 hari 7 malam! sesiapa yang duduk di area ini cepat-cepat buat temu janji dengan saya.

semalam en. suami tanya saya apa la yang saya nak buat kat sini selama tujuh hari. heh. sebenarnya sama je dok sini ngan dok rumah sendiri. cumanya disini saya tak perlu buat kerja rumah. dan hari-hari boleh tengok pantai.

semalam sampai dah gelap, jadi saya tak tahu macam mana keadaan sekeliling. tapi bunyi pantai sangat jelas. saya pasti pantai sangat dekat. lepas en. suami pergi kerja boleh la i g berjalan-jalan tepi pantai sambil bajet ayu pelancong.

sampai di sini dulu. nanti saya akan update aktiviti disini siap dengan gambar sekali. kalau berjaya lah. semalam saya nak update. tapi en. suami mengelat. dia merampas latop dari saya menyebabkan saya bosan tertido sampai pagi. menyebabkan saya lupa nak alarm untuk bangun sahur. menyebabkan saya gagal untuk puasa harini.

jumpa kamu malam ni ok~

sementara ni, layan la gambar lama dulu, di cilok dari fb kerel. tq kerel~

keseronokan terserlah~

=)

saya macam juling

pose sama 1

post sama 2

pose sama 3

melompat lebih tinggi

muka gembira di samping kawan-kawan

hoho..saya sayang kawan saya!

jabatan agam islam, saya tak bawak sijil kawen!

You Might Also Like

3 comments

  1. kamu....seronot hanimun yeh..:)

    update everyday ye..since kamu duduk bersahaja di sana...
    :)

    ade jugaklah benda untuk i baca nnt..:)

    ReplyDelete
  2. malam jer i boleh update sebab i xde latop

    sangat kesihan kan saya

    ReplyDelete
  3. magh.gmbr di depan umah..
    saye mahu boleh?

    ReplyDelete