saya yang jakun

maafkan saya diatas kejakunan saya. tapi saya teruuuuujaaaaaaaaaa

haha..saya teruja dengan bilik kat awana haritu. bukan setakat bilik, pekerjanya pon saya suka. kerana semuanya orang tempatan. tak guna khidmat bangla or indon langsung. baru la malaysia kan! dah la ramah tamah. sesungguhnya 6 hari di awana saya tak bosan langsung. nak dibandingkan dengan kuantan hari tu.

makanan la yang sedikit fail. tapi mak tak kisah sangat pasal food. makanan tak best adalah sangat bagus. kurang la godaan mak nak shake kan..

ni adalah malam pertama kami sampai.. love love love cermin besar. nanti masa ada rumah sendiri i nak cermin sebesar-besar dinding. macam hotel kami pergi masa pre-honeymoon hari tu. (pre-honeymoon pah ceros) buat apa pon dalam bilik komfem nampak diri sendiri. sebesar-besar alam. dah la masa tu baru kahwin. masih malu-malu katak. *ehem*

bukti en.suami bila ade internet die dah tak kisah kan isterinya.

masih tak cukup bukti?

suke bangat!

'ape la bini aku buat?'

akhirnya dia join saya (gambar blur juga mau di letak)

yeah..gambar ni cantik sikit

harus letak banyak-banyak sikit kalau tak sia-sia snap banyak-banyak sampai lambat pergi makan

sekian

owh..masa ni muka saya masih puteh (la sangat) berseri lagi

You Might Also Like

1 comments

  1. haluu..blogwalking and nampak entry ni..nak tnya, bilik tu type ape ye?awana genting kan?superior deluxe ke?sbb i nk gi babymoon..bilik tu cam besh je utk berendam2..huhu. hope to get ur reply soon..nk gi dlm minggu dpn..nk booking..hehe tq~

    ReplyDelete