emosi lebih

buka blog bace komen *ehem* cerita di tapis untuk jaga perasaan semua

buka fecebook *ehem* cerita di tapis

baca blog *ehem* juga ditapis

giler bosan kan keadaan blog kalau semua bende tak boleh cakap

nak cerita pasal diri sendiri nanti kan orang kata menunjuk. walhalnye takde bende pon nak ditunjuk.

nak meluahkan perasaan. tak boleh. satu donia baca woo

nak bagi pendapat. tak boleh woo. manusia ni suka di puji. kalau pendapat ko negative kang orang emo. jadilah orang yang plastik. puji semua orang. maka anda akan di sayangi. kalau takde komen positive ataupon malas nak mengampu. sila senyap. anda tak diperlukan. orang yang pengampu adalah orang yang disayangi. walaupon kebenaran di depan mata.

semua tak boleh jadinya saya emo. menangis sorang-sorang.en. suami keluar beli ikan untuk makan tengahari. dia balik die pelik tiba-tiba isteri nya menangis. si isteri pula malas nak bercerita kerana hal nya remeh sangat. nanti akan digelakkan saja.

tapi en. suami tetap peluk sambil usap-usap kepala. macam magic.

ting!!

masalah hilang.

(note selingan untuk along:kan i dah cakap kawen awal tak rugi. ni la contohnye.hehe..nak contoh laen lagi?)

dan saya ke dapur masak untuk makan tengahari

persetan kan semua benda. saya adalah saya. apa yang kamu baca kat blog ni. ini lah saya. kalau nyekik. nyekik lah. kalau menyampah. menyampah lah. kalau bosan.bosan lah. kalau bodoh. bodohlah. yang pasti saya tak plastik.

long, ni contoh kedua.lalala~

(hoho. i tahu ade orang tengah pikir ayat nak hentam i)

i.tak.kesah.

masa saya tulis entri ni en.suami yang kebuntalan makan tengari sedang tengok nabil. tayah tengok nabil, i dengar en.suami gelak pon rasa nak tergelak. kamu penyelamat saya. love u love u love u.

You Might Also Like

2 comments

  1. Dik, janganlah emosi dengan perkara2 macam tu..just be yourself kan..akak tengok gambar adik dok bercium ngan en.suami xder pon akak nak kutuk..that's ur right so sebagai seorang yg profesional, akak respect setiap bloggers..paling xsuka pon, janganlah baca blog tu;)
    so jangan sedih2..happy yo..

    ReplyDelete
  2. Agreed:) Chill magh,jgn sdh2,peduli jek pe org ckp, yg penting u ol dh kawen.dorg jeles je tu,kasi kentut sajorr.

    ReplyDelete