pelepasan tuan pengetua part 1

mana nak dapat suami baek macam ni? *bodek mode on*

saya dapat pelepasan dari tuan pengetua untuk pergi ber'galok' dengan rakan-rakan saya. rasa bersalah meninggalkan en.suami semalaman hilang kerana dia juga pergi beronggeng dengan kawan-kawan dia. sampai melupakan saya!

sepatutnya saya ke dungun naek kereta zac, tapi di kensel saat akhir kerana konon nya kami balik awal ke kl kerana kerja en. suami dah siap. sekali tak siap lagi, kene stay lagi sehari. dan saya dengan semangatnya naek bas pergi dungun.hoho

alasan utama g dungun ni adalah pergi wedding kawan zac yang saya tak pernah jumpa face to face pon. tapi selalulah dengar nama. jom layan cerita bergambar part 1 ini.

saya yang sedang ber-bedah

pen-sponsor baju bersama pen-sponsor makanan

akibat duduk disebelah orang yang super putih, muka saya gagal untuk di fokus oleh camere

ber-bedah lagi

saya dan zac sudah breakfast di rumah, hanya azlin yang makan nasi lemak. kami share roti bakar. dan kopi itu sedap dan pekat.

tengok..kereta ape sebelah TAT~

(kereta dah mengujakan, tuan kereta beserta pasangan tidak mengujakan..mungkin pasangan ini memang ditakdirkan wujud hari ini untuk menjadi topic per-bedah-an kami)

*maaf kepada sesiapa yang bernama Bedah(oh!nenek saya).saya dapati nama Bedah ni menarik*

hebak doh!

kalau kat utp dulu berbreakfast sambil ber-bedah kadang-kadang akan berlanjutan sampai ke lunch. naseb baek hari ni kami banyak agenda laen.

You Might Also Like

6 comments

  1. mcm kenal je cwn kopi itu...
    kedai kt dungun tu...
    sy tau...:-)

    ReplyDelete
  2. gane ni coach?
    F3 sy dh habis...
    erm kalau period blh naik berat eh???
    :-(

    ReplyDelete
  3. naek sket..dalam sekilo..why?
    u gain weight ke?
    normal la naek sket time period..

    ReplyDelete
  4. tgh period...
    smlm timbg gune penimbang biasa je la...
    xde la naik cume xde penurunan...

    ReplyDelete
  5. kat dungun ek farah? awak kerja kat dunugn ker?

    ReplyDelete