boringeng update from kuantan

saya berkira-kira nak update ke tak sebenarnya..kerana tiada apa yang boleh di update. dok sorang-sorang disini amat busan sebenarnya. lebih bosan dari di kerteh hari tu. sebab saya tak nak tido sepanjang hari macam kat kerteh haritu. sebab bila balik ke rumah balik body clock saya langsung rosak dan saya perlukan banyak masa untuk normal balik.

sebab saya tak nak tido, saya turun ke pantai lepas en. suami keluar bekerja. shake di tepi pantai. tengok orang jogging dan swimming. mula-mula nya saya seronok. tapi selepas di ganggu oleh beberapa makhluk yang sibuk ajak berenang dan lunch bersama saya terus naek bilik. bermula la episode boring saya. bosan giler. hari ni saya berkira-kira untuk ke mall. sudah malas mau ke pantai. tapi kalau masa ni tak tido lagi saya mungkin akan tido sepanjang hari.hehe

dah la en. suami pulang lambat. saya ingatkan dia balik awal. sekali kul630 petang baru balik. dah balik dengan kepenatan segala. musnah impian nak bercanda di tepian pantai. mana janji-janji dan kata manis u nak teman i mandi pantai~

okeh, baru first day. tengok la harini macam mana.

muka capek baru sampai

en. suami

breakfast shake

gambar pemandanganyangsayarasatakuploadpontakpesebabkemrekobukandslr

lepas gangguan balik bilik sambung bergambar di beranda

teke cerita apa i tgk? carton sang arnab dan kura-kura berlumba dan itu sang belang.bosang~

petangnya lepas semayang, i kuar jalan kat pantai sorang-sorang. hasilnya i dikejar beruk/kera/monyet yang cuba merampas keropok segera cap sotong i. balik ke bilik selepas tapaukan mcD untuk en.suami

untuk tontonan 18 tahun ke atas


semalam first time kami berdua try makan makhluk panjang-panjang goreng pedas tu. makhluk tu di panggil 'lonjok'. SEDAP!

semalam masa kami makan rakan en. suami datang melepak. lepas tu hujan turn lebat giler dengan ribut beserta petir. saya rasa macam nak terbang. if orang kurus i rasa dah terbang.huhu

tunggu malam ni. untuk update hari ini

You Might Also Like

3 comments

  1. kalau saya bestnyelahhh ikut hubby g keje sambil bercuti..tak yah pikir keje.

    ReplyDelete
  2. seronok betol...
    cantek gak view di sana ye..
    kene pagi ble dah kawen nnt ni..
    heeee....

    :)

    ReplyDelete
  3. farah: best kalau dia ado. siang mesti la g keje..kalau ade kawan takpe jugak

    ira:sangat cantek! i suka..dok je tepi pantai tapi tak buat apa2 pon..tenang sangat

    ReplyDelete