V saya

hari sabtu lepas adalah hari kenyang sedunia saya selepas hari raya hari tuh. keluar rumah dari seawal kul 10 pagi. beraya ke rumah kawan en. suami, ke rumah hazirah, ke rumah boss en. suami dan melepak di rumah aisha sampai asthma.

okeh, seperti biasa kita mulakan dengan gambar bajet santek

kedua adalah gambar pemandu tetap saya

dengan hazirah yang berusaha nampak tinggi.haha~

di rumah kawan en. suami semestinya i tak amik gamba. malu la konon walaupon hati meroyan dok nak amik gamba si aizat anak gadafi yang serius adorable giler! rumah kawan saya depan rumah amik gamba pon i tak malu. ouh hazirah, saya suka lempeng ituh!

sementara menunggu kawan en. suami untuk berkonvoi ke rumah bos en. suami, kami singgah ke ikea. mencuci mata dan wallet

kalaulah gamba ini tidak blurrr

lepas tu saya berbedah dengan miss aisha

pergi ke rumah aisya adalah aktiviti yang tak di rancang sebenarnya. en. suami kene jadi pasangan gadafi untuk ke wedding. bunyinya sungguh gay. naseb baek saya juga ada teman se-lesbian

dan ini saya di samping V-saya

saya belum bercerita pasal makhluk hitam ini lagi. makhluk hitam ini adalah sepatutnya menjadi hadiah birthday dan juga merangkap hadiah konvokasi saya. tapi sampai sangat lambat disebab kan masalah teknikal. saya tahu en. suami merancang something untuk hadiah birthday saya. tapi tidak sure dan saya malas nak perasan sorang-sorang.nanti frust kang susah. mula-mula dalam fikiran saya adalah latop. sebab saya sangat memerlukan latop. tapi dia cakap dia kesian saya susah nak keluar rumah, tambah-tambah kalau dia outstation.

V-saya adalah kereta impian saya untuk categori 'first car saya' selepas saya bekerja. mungkin dengan kehadiran makhluk hitam ni semakin membuat kan tuannya semakin malas untuk mencari kerja?mungkinkah???

ataupon mungkin jadi pemangkin saya untuk semakin semangat berbisness.

huhu..saya tidak mahu berjanji apa-apa. yang pasti saya sedikit fail bawak kereta sekarang sebabnya saya dah tak bawak kereta lepas excident before saya kawen hari tu. lepas excident tu i dah xsentuh kereta. (giler tipu tak sentuh, tak drive okeh) kalau i tahu i nak dapat kereta i try bawak kereta balik raya haritu.saya kena biasakan diri balik nampaknya.heh!

dan en. suami tentunya bukan calon pilihan saya untuk categori cikgu kereta saya. sebabnya semua benda saya buat masa drive dia komen.

sekali lagi, tq~ muga-muga rezeki u semakin bertambah dengan kemurahan hati u ini.

You Might Also Like

5 comments

  1. dem i igt ke u dpt laptop. dpt kete lagi la dem. sng ah pasni nk jln2 ne u he he he

    ReplyDelete
  2. ohoooo...dpt kete baru..
    sungguh sewonok....
    :)

    ReplyDelete
  3. ouh jelesnyer...
    sekarang coach sudah boleh tampal sticker besar2 dekat kreta
    "tanyer saye cemaner nk kuros"
    hahahahahhahahahahaha

    ReplyDelete
  4. lempeng sedap ek.
    meh la dtg lagi umah saye
    kamu drive pulak
    boleh belajar ngan emak saye
    sambil buat kuih conflakes.
    hehehe

    ko pkai kasut tggi
    mmg la tggi gler.
    aku pkai selipa cabuk jer.
    sobsobsob.

    thanks dtg umah by the way
    xde bende nk jamu kamu arituh
    hahaha

    ReplyDelete
  5. z: semestinya senang~! abesla abeja lepas ni..huahuahua

    ira: hehe..seronok jugak..senang nak berbisnes..hehe

    kerel: itu adalah benda pertama i pikir lepas dapat kete..lepas ni beli lambang herbalife sebesar-besar alam!

    hehehe

    hazi: nak resepi cornflakes~~~

    ape yang takde makanan nye..banyak sangat kut sampai tak termakan..

    siap ade air feveret sepanjang zaman i ~

    ReplyDelete