exercise di malam hari setelah kenyang

saya baca dalam rapi yang terbaru saya baca, yang dipinjam dari along kalau kita tiba-tiba terasa moody sila belek gambar lama-lama. maka mood kamu akan kembali. ni gambar tak berapa lama, tapi happy dong bila tengok balik!

saya moody kerana saya seseme, sakit tekak, mata rasa panas, hidung juga rasa panas. makan tak rasa pape. mengundang rasa marah.

hidup mesti selalu happy dong~!

kegembiraan saya

orang sebelah~

pernah dengar tak cerita hantu kanak-kanak, hantu orang sebelah?

hindustan betul!

gambar ini diupload supaya en.suami sedar wife nye bukan glow in the dark. amik gambar dalam gelap harusla ade flash

macam ni baru betul

haha..hindustan lagi

model pohon kelapa?

model papan tanda harga..

model papan notice

model jam dinding

saya perasan saya banyak amik gamba en.suami isap okok. saya memang sangat beria suruh die berhenti rokok. tapi sebenarnya saya suka orang isap okok. nampak macho. haha

habes la die tak benti rokok lepas ni. tapi kan. macho tu tak ke mana. i lagi sayangkan paru-paru you. pesanan terakhir..

dont break my heart!

gambar blur. tapi nak juga upload

gambar romantika haruslah diletak

sebelum pulang berehat *ehem*

suruh en. suami belikan rojak buah kat pasar malam pon tak rasa pape. kembalikan deriaku~

You Might Also Like

7 comments

  1. sile ajak incek suami pegi makan steamboat...
    waaaa ~ mengalami simptom yg samer, saket tekak, idong panas everything
    kena steamboat skali, lega je raser ~ kene plak buffet :P
    hwahahaahahaha ~

    ReplyDelete
  2. berkesan eh??

    hahaha..buffet tu bahaya!

    ReplyDelete
  3. orang hisap rokok memang macho

    ReplyDelete
  4. smoga cepat smbuh kak farah~
    mybe cuace x mnentu y myebabkn anda sakit..huhu..

    ReplyDelete
  5. makan ubat yer.
    Tp gambar ala2 industae tu mmg hot. Hihi

    ReplyDelete
  6. limauais: ye kut..cuaca berubah-rubah and elergik air-con..

    huhu

    TS: macho sambil bakar paru-paru kan?
    =P

    kV: hehe..i ke yang hot?
    lalala~

    ReplyDelete
  7. kelakar tengok gambar uols;)

    ReplyDelete