berjimba-ria

dah lama sebenarnya aku tak jumpa dengan kawan-kawan aku ni walaupon ramai dok area KL-selangor jer. masing-masing sibuk dengan hal masing-masing. walaupon semuanya masih single. lepas ni kalau dah double triple giler-giler bz la korang yer. naseb baek ade teknologi. kalau tak aku tak tahu hidup ke tak lagi kawan-kawan aku ni. haha

so, aku sebagai orang yang tak bz ni haruslah menjalankan tugas. buat potluck parti ni adalah sekadar alasan. tapi tujuan sebenarnya rindu benor nak melepak dengan kawan-kawan, berjaga sampai kul 3,4 pagi main kad. bergossip mengata mengutuk dan sebagainya.

tetamu terawal datang adalah dila, silah ngan su. datang masa tengah goreng mihun. so, en.suami mak yang sangat baik tuh ambil tugas goreng bihun ni. lepas tu baru la zac and aisha muncul. datang bawak keropok lekor kemaman ok~

lepas tu baru lah muncul hazirah bersama kacang dan twisties, sima dengan lontong yang superb, raja dengan bubur kacang hijau (owh..lama giler tak makan) , ain dengan sandwich, naget and fishball. abrak dari kerteh pon datang ok.

tetamu yang paling lambat datang tapi paling di tunggu-tunggu adalah kerel+1. huhu. datang dengan roti bom. kul 2 pagi ok! eh ke pukul 3. +1 die name zac jugak.

tapi tak kesah la datang kul bape pon. sebab malam tu kami tak tido pon. main kad sampai lebam. sampai dah sorang-sorang dah malas nak main. sambil menyebarkan virus. aku seseme giler-giler sampai hilang deria dan weng-weng dah. tapi tetap mak enjoy.


tuan rumah ngan latop. bukan nye nak melayan tetamu.

tengok kelekaan tuan rumah

mihun 'sihat' bak kata raja. hahah. sori. tukang masak seseme hilang semua deria okeh!



dua orang pemalas yang giler malas tak nak bergerak dari kerusi

kepada rakan-rakan thanks kerana memeriahkan rumah i yang biasanya memang sunyi sepi. thanks jugak susah-susah bawak foods segala. sori yer kalau ade kekurangan. rumah mak ni ala-ala umah bujang jer. memang banyak yang kurang.kata dok dua orang jer. barang pon memang cukup-cukup untuk 2 orang. huk huk. kalau ade rezeki kite jumpa lagi ok. kepada yang tak datang, denda tak datang adalah kalau kita jumpa kene belanja.love u~!!

ni jer gambar. sibuk sangat berjimba. lagi gambar MUNGKIN akan di upload kat fb.

You Might Also Like

8 comments

  1. where iz mai piktar? ~ ini tidak adil !!! :P
    btw, mihun + collek kepok + twisties for breakfast iz da best ~ hahaha ~
    bgn pagi aku ngn en. suami je kat luar... bosan toi sambil layan breakfast tgk chuck ~ hahahahah

    ReplyDelete
  2. gahahaha...sape sampai lambat xde gamba=P

    aku ngantuk la..sowi tak layan korang pagi.hahahahah

    ReplyDelete
  3. chomei ghumah farah!!

    ReplyDelete
  4. agak2 kalu umah aku ade area2 sana..aku dijemput sama tak?..ngeh3 =P

    ReplyDelete
  5. kak zaila&farah:bukan romah ai

    ReplyDelete
  6. noty: mesti lah!

    aliah: awak kene belanje kite~!

    ReplyDelete