entry berlagu

"....Kaulah bahagia (bagiku)..Kaulah derita (bagimu)"

"...Sekiranya derita merinduimu itu sebenarnya bahagia..Aku pilih derita.."

-derita merindu by Ahli Fikir *owh..suka bangat lagu ni*

pagi tadi husband aku bangun dengan muka tak best.

why bie? kenape bie? meh share masalah u ngan i.

1. bilik macam sauna.

owh. semalam i sejuk, so i tutup ekon.

2. i bangun-bangun jer hard disk atas lantai.

owh. semalam terjatuh. of cos la kan,takkan HD tu nak melompat sendiri
tapi lantai ade carpet. kurang dah hentakan

3. dah lewat ni, i janji breakfast nga boss i.

owh. i sedar tadi alarm phone u bingit sangat. so i off kan. lupe plak nak kejut u.=p

kesimpulan cerita hari ini adalah dia moody sebab i rupanya. ngahaha

sori.

"....Yang aku ingin arti hadir diriku...kan menghapus dukamu"

"...Hanya satu pintaku di siang dan malammu..Baik baik sayang karna aku untukmu"

-baik-baik sayang by wali band.


=) selamat hari isnin kawan-kawan~

You Might Also Like

5 comments

  1. ha..buat perangai yer! Heheh

    ReplyDelete
  2. hehe..pagi2 moody tak elok tuee :p!

    ReplyDelete
  3. hubby ku pun muka mcm muka hubby u.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. baik-baik sayang by wali band..mmg sgt bermakna lagu itu..kredits to wali band k...=P

    ReplyDelete
  5. kv: tak sengaje =p

    mamalieyna:
    entoh nye..die la..saye hepi jer=)

    anon: kite bermadu tak?

    notty: sweet kan lagu tuh..aku suke lagu2 sweet neh..bleh wak jjiwo

    ReplyDelete