cerita di PD

masa aku pegi PD tuh ramai kaum-kaum ibu pergi teman suami mereka. bila suami masing-masing bekerja kami lepak di satu tempat melayan anak masing-masing. dan obviously i sorang jer kaum ibu yang tak ber-anak. so aku sibuk jaga anak orang.

wife boss husband aku siap suruh anak dia panggil aku kakak. heh. tak payah la. i suke ape title aunty.

susah rupenye ade anak ni. ade di antara mereka ni bekerja. aku dengar mereka bercerita, halamak. susahnye. penat nye. kagum aku.

ade sorang tu, dia dulu engineer. siap ade master lagi. tapi berhenti bila ade anak. aku tengok die giler-giler mendidik anak. memang berbaloi-baloi berhenti kerja. dan anak dia yang sulung sangat comel dan sangat pandai. husband aku pon suka budak tuh.dia ajar aku banyak giler. tapi aku tak ingat dah. ngahaha. nanti la kak, bile i dah beranak i call la u mintak tips. haha~

kirenye trip ke PD tuh macam pergi kelas penjagaan bayi lah..=p sebab bila aku dengar diorang bercakap, aku macam giler tak tahu pape. giler lah budak zaman sekarang kan. kecik-kecik seawal seminggu dah kene belajar. kesian.

tempat ibu-ibu dan anak-anak ibu lepak pagi.

petang g sokong husband main suka-neka. pasukan merah. tapi kalah. merah takde ong la sekarang. kan red warrior? hehe

malam diner bbq, tema nya adalah kampung dan traditional. orang lain melaram pakai kebaya bagai~

tau aku pakai ape?

orang kampung aku pakai macam ni, siap ngan jeans

tak sah entry takde food kan?

ni antara yang aku makan.


sekian berita basi melaporkan.


long, bakpe u g make sushi dok ajok i T_T

You Might Also Like

0 comments